۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۴۶۹۹۵
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

فعالیت 400 مبلغ خواهر در نهادهای کمیته امداد

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از اعزام و فعالیت تبلیغی 400 مبلغ خواهر در نهادهای کمیته امداد استان لرستان و حضور بین مددجویان خبر داد.
مبلغان خواهر

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کمیته امداد استان لرستان در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان درخواست حضور مبلغان خواهر و فعالیت تبلیغی آنان در نهادهای کمیته امداد استان دارد.

وی با بیان اینکه 400 مبلغ خواهر در نهادهای تبلیغی مشغول فعالیت می شوند، افزود: برنامه های فرهنگی تبلیغی با حضور مبلغان خواهر حوزه های علمیه لرستان ویژه مددجویان استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان هدف از اعزام مبلغان خواهر و حضور در جمع مددجویان را ارتقای دانش و آگاهی این قشر و توانمندسازی مددجویان در عرصه فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

وی یادآور شد: در راستای اعزام مبلغان خواهر به نهادهای کمیته امداد استان لرستان مدیران مدارس علمیه موظف هستند طلابی که در عرصه تبلیغ توانمند هستند را جهت اعزام به مرکز مدیریت معرفی کنند.

عزیزی در ادامه به برگزاری قرارگاه های فرهنگی کشوری، استانی و شهرستانی زیر نظر حوزه های علمیه خبر داد و گفت: در این راستا نیز مبلغان به این قرارگاه ها اعزام می شوند.

وی بیان داشت: مبلغان خواهر با حضور در قرارگاه های فرهنگی در زمینه آموزش و تربیت مخاطبان جامعه هدف، مشاوره خانوادگی، تحصیلی، ازدواج و پاسخگویی به مسائل خانوادگی فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه شناسایی توانایی تبلیغی طلاب برعهده مدارس علمیه است، خاطرنشان کرد: پس از معرفی مبلغان خواهر اعزام به قرارگاه های فرهنگی استان صورت می گیرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات