۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۴۷۵۴۴
با موضوع دهه ولایت؛

جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان پیش از ظهر امروز با موضوع دهه ولایت برگزار شد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان پیش از ظهر امروز با موضوع دهه ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این نشست با تقدیر از برگزار کنندگان سال های اخیر برنامه های دهه ولایت به ویژه پیاده روی بزرگ ولایت از برازجان تا امامزاده ابراهیم(ع) و تجمع جلوی دژ کاروانسرای مشیر الملک برازجان، گفت: امسال دهه ولایت باید بهتر از سال های قبل برگزار شود و حضور مسؤولان و دستگاه های اداری باید پررنگ تر از گذشته باشد.

امام جمعه برازجان افزود: جمعیت بالای ۷۰ هزار نفری پیاده روی ولایت از برازجان تا امامزاده ابراهیم(ع) باید از طريق صدا و سيما مرکز استان به صورت زنده پخش و به اطلاع هموطنان و هم استانی ها برسد؛ همچنین از صدا و سیمای کشور هم می توان برای تهیه مستند دعوت کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دشتستان برازجان گفت: غدیر عید سادات است، سادات باید به صورت مشخّصه سید بودن در بین مردم ظاهر شوند گرچه در سال ۸۸ رنگ سبز را نازیبا کردند اما سادات ما با داشتن شال سبز بر سر یا روی دوش در بین مردم حضور پیدا کنند.

وی افزود: به جهت اطلاع رسانی بهتر باید تعداد بلندگو ها در مسیر پیاده روی بیشتر باشد تا برای مردم مداحی و سینه زنی پخش شود؛ ایستگاه های صلواتی هم بیشتر از سال قبل و امکاناتی همچون سرویس های رفت و برگشت برای زوار مهیا باشد، چون سال قبل برای برگشت آنها اتوبوس و ديگر خودرویی نبود که همه را برگرداند.

حجت الاسلام مصلح بیان داشت: ستاد دهه ولایت هر چه سریع تر زیر نظر فرمانده سپاه شهرستان دشتستان و تبلیعات اسلامی تشکیل شود؛ همچنین خواهران شرکت کننده در اين پیاده روی به پاس احترام اهل بیت(ع) حجاب خود را حفظ کنند.

گفتنی است، این جلسه به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان و با حضور زراعتگر معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان و در دفتر امام جمعه برازجان تشکیل شد./833/203/ب2

ارسال نظرات