۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۴۷۸۳۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر مقاومت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است و باید این هفته ارزشمند را قدر بدانیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، فرهاد شاه‌محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اراک، بیان کرد: هفته دفاع مقدس نمادی از جنگ هشت ساله است و نقش سازمان‌ها و دستگاه‌های استان مرکزی در برگزاری هفته دفاع مقدس تدوین بسیار با اهمیت است.

هفته دفاع مقدس مظهر مقاومت، اقتدار و عزت ایران اسلامی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر مقاومت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است و باید این هفته ارزشمند را قدر بدانیم.

شاه‌محمدی با تأکید بر اینکه جان‌فشانی جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس باید الگوی جوانان امروز ایران اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع خانواده های خود را رها کرده و جان و مالشان را در راه خدا و دفاع از میهن و اسلام فدا کردند.

نقش ادارات در برگزاری هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه در رابطه با نقش ادارات در برگزاری هفته دفاع مقدس، گفت: می‌توانیم تدارکات برنامه‌های دفاع مقدس را به یک پازل شرح دهیم و اگر ارگانی در این برنامه به خوبی ایفای نقش نکند طرح پازل ناقص شده و از ارزش آن کاسته می‌شود همچنین این امر برای مسؤولان یک دین محسوب می‌شود.

شاه‌محمدی با بیان اینکه برنامه‌های مدنظر هفته دفاع مقدس که در حال پیگیری هستند و از سمت استانداری مرکزی به تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که متأسفانه برخی از ادارات در این زمینه نقش فعالی ندارند، تاکنون تعداد 25 اداره نقش خود را در این برنامه تدوین و ارائه داده‌‌اند و تعدادی به صورت مستمر درحال پیگیری هستند اما متاسفانه بقیه ارگان‌ها اقدامی نکرده و نماینده‌ای نیز مشخص نکرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در طول یک ماه آینده جلسه‌ای درباره تعیین نقش ادارات برگزار می‌شود هدف از برگزاری این برنامه‌ها نهادینه شدن ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و ارزش‌های این واقعه به نسل جوان است.

انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس نشانگر شکوه و عظمت

شاه‌محمدی در ادامه با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیور هستیم، اظهار داشت: شهدای عزیز کشورمان در مقطعی از تاریخ برای دفاع از خاک در برابر دشمن احساس تکلیف و به خوبی ایستادگی کردند و امروز همگان باید در برگزاری گرمیداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنند و باید از روی وظیفه و عزت انجام گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس نشانگر شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: تلاش همگان برای بهتر برگزار شدن مراسم هفته دفاع مقدس ضرورتی مهم محسوب می شود./842/202/ب2

ارسال نظرات