۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۸۸۶۳
در بیانیه ششمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور مطرح شد؛

محکوم کردن حقوق های نجومی و مطالبه جدی برخورد با عناصر خیانت کار

ششمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد؛ در این بیانیه هیأت های برگزیده کشور ضمن محکوم کردن حقوق های نجومی و مطالبه جدی برخورد با عناصر خیانت کار، از اقشار آسیب پذیر جامعه حمایت کرده و اظهار داشتند که با تمام توان با ولنگاری فرهنگی و اشرافی گری مبارزه می کنند تا به تعبیر امام راحل اسلام پابرهنه ها زنده بماند.
همایش هیأت های محوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور که از صبح روز پنجشنبه هجدهم شهریور آغاز شده بود، با قرائت بیانیه پایانی در آستانه محرم الحرام 1438 به کار خود پایان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه هیأت های محوری و برگزیده کشور در آستانه محرم الحرام 1438

سلام و درود بی پایان الهی بر سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که خون سرخ او بعد از هزار و چهار صد سال، روشنایی بخش محافل بیداردلان و حقیقت جویان است.

تحیت بی کران انبیاء و اولیاء بر بزرگمرد عالم بشریت که در سرزمینی که خود آن را «مصارع عشاق» نامید، قدم نهاد و اسماعیل هایش را به قربانگاه آورد و نقاب از چهره ی کریه اسلام ابوسفیانی برداشت و با بذل عاشقانه ی خون پاکش کاخ سیاه ستم را سرنگون ساخت.

او عاشقانه و خالصانه و مجاهدانه به میدان مبارزه شتافت تا تمام حق در مقابل تمام باطل قد برافرازد. او در قیام حق علیه باطل چنان قامت برافراشت که در تماشای قیامتش کلاه از سر عقل های کودک صفت مردمان زمانه افتاد. چنان دلیرانه بانگ برآورد که هنوز فریادش در گوش تاریح طنین انداز است: «فَإِنّی  لا أَرَی  الْمَوْتَ إِلاّ سَعادَةً وَ لاَ الْحَياةَ مَعَ الظّالِمينَ إِلاّ بَرَمًا».

صلوات کروبیان و عرش نشینان بر یادگار عزیزش که کربلا را به کوفه برد و مشعل حقیقت را در شام روشن کرد و لشکر به ظاهر پیروز اموی را برای همیشه محکوم به شکست کرد. درود بر فرزند مکه و منا که اذناب هند و مرجانه بدکاره را برای همیشه رسوای تاریخ ساخت. کسی که وقتی ابن زیاد به قتل تهدیدش کرد، چنان طوفانی خروشان فریاد برآورد: «أ بالقتل تهددنی... أما علمت ان القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة...»

شهادت!

چه واژه مقدسی! چقدر رفیع و سترگ است این واژه. شهادت یک واژه نیست یک فرهنگ است، یک حقیقت ناب است. یک واقعیت فراموش نشدنی است.

شهادت قَبَسی است از طور حقیقت که جان های عاشق را در حسرت خود می گدازد. شهادت چیست جز حیات ابدی و سعادت جاودانی؟

چه رشک برانگیز است عروج عاشقانه آنان که از بند دنیا رسته و به قافله عشق پیوسته اند.

درود بر آنان که در عصر ظلمت و خباثت، در دوره ای که توله کفتارهای یزید و ولید، به مسلمانان مظلوم و بی گناه چنگ و دندان نشان می دهند، بار دیگر پروانه صفت در آتش عشق سوختند و چلچراغ فروزان شهادت را افروختند؛ تا جهانیان بدانند هنوز خون سرخ سید الشهدا علیه السلام در رگ رهروانش موج می زند و جان های تشنه را سیراب می کند. از مال و منال و زن و فرزند گذشتند و به زندگی راحت دنیوی پشت پا زدند. خاک عدن بر فرق هستی ریختند تا انسان نماهای مسخ شده ی کاخ سفید بدانند شرف هنوز زنده است. بدانند انسانیت هنوز نفس می کشد. این صدای تپش های قلب اسلام ناب محمدی است. این صدای قدم های یگانه منجی موعود عالم بشریت است که از سوی حجاز به گوش می رسد. این طنین گام های فرزند خلیل الله است که ذوالفقار به دست می آید تا خانه خدا را از لوث لات و هبل پاک کند و کعبه را از اسارت آل شیطان رها سازد.

أ لیس الصبح بقریب؟

چقدر نزدیک است روزی که درخشندگی خورشید بی زوال حق و حقیقت، چشم خفاشان دل به جیفه دنیا بسته را از حدقه بیرون می آورد! و این صدای قدم های کاروان عشق و انسانیت است، صدای قافله شرف و شهامت است که یکبار دیگر در کوچه های دل ما طنین انداز می شود.

و این صدای محرم است ...

هل من ناصر ینصرنی؟!

این صدای امام غریب عاشورا است که تک تک ما را به اسم کوچک صدا می زند: «أین الحبیب، أین المسلم؟...»

و اینک نوبت ماست که دست بیعت و بال پرواز بگشاییم و لبیک گویان به سویش بشتابیم.

اینک نوبت ماست که عهد ببندیم تا آخرین قطره خون و تا پای جان به میثاق سید و سالار شهیدان و فرزند برومندش، خمینی کبیر که انقلابش بارقه ی امیدی بود در قلب مستضعفان جهان و نهیبی شکننده بود بر پیکره ی استکبار، وفادار می مانیم.

ما هیأت ها ی حسینی با محکوم کردن خیانت های آمریکای پلید و جنایت های اسرائیل خبیث و سگ های دست پرورده شان در منطقه حمایت همه جانبه خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوریه، عراق، نیجریه، یمن، بحرین و ... اعلام می داریم و برای تحقق وعده رهبر عزیزمان که فرمودند: اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، روز شماری می کنیم.

جنایات بی رحمانه آل سعود ملعون و قتل عام حجاج مظلوم بیت الله الحرام را از یاد نخواهیم برد و پاک شدن خانه خدا از لوث این شجره خبیثه ملعونه را از قادر متعال مسألت می نماییم و آمادگی خود را برای هر گونه اقدام لازم اعلام می داریم.

درود می فرستیم بر غیرت و شرف مدافعان حریم اهل بیت علهیم السلام که در دمشق و حلب می جنگند تا پرچم عزت و شرف همچنان در اهتزاز باشد و پای هیچ حرامی به حریم آل الله نزدیک نگردد. همت و عزت و شرافت آنان را ارج نهاده و یاد و راهشان را گرامی می داریم.

حضرت امام خامنه ای در دیدار با شاعران و ذاکران آل الله علیهم السلام فرمودند: « شما از مدافع حرم هم که دفاع می کنید، خیلی کار با ارزشی است. همین شعر که خوانده شد، همین حرف هایی که زده شد، این ها خیلی با ارزش است، در این تردیدی نیست ـ کما این که در دوران دفاع مقدس، همین شعرهایی که خوانده می شد و همین سرودهایی که گفته می شد، خیلی تأثیر داشت؛ این بلاشک امروز هم این تأثیر را دارد ـ منتها در کنار این یک کاری هست که آن کار اگر اهمیتش بیشتر نباشد، کمتر نیست؛ و آن تقویت باورهای جوان هاست. دشمن می خواهد باورها را تغییر بدهد، باور به اسلام را، باور به کارآمدی نظام اسلامی را، باور به کارآمدی را، باور به امکان توداوم نظام اسلامی را.»

خدای متعال را به سبب نعمت ولایت و نعمت رهبری حکیم و مقتدر، بی نهایت شکر می نماییم و به خاطر نعمت امنیت و آسایشی که در سایه نظام اسلامی فراهم آمده است، سپاس می گزاریم.

وقتی نگاهی به دور تا دور میهن عزیزمان می اندازیم، این صلابت و امنیت خیلی بهتر قابل درک خواهد بود. بدون شک امنیت نعمتی است که تا خدای نکرده صلب نشود، قدر آن دانسته نمی شود. برای این نعمت عظیم شکر لسانی کافی نیست و شکر عملی می طلبد. به پاس این نعمت گرانقدر، همه همت خود را به کار می بندیم تا نگذاریم غبار غفلت و فراموشی و یا خدای نکرده لکه انحراف بر آینه اندیشه های ناب امام امت بنشیند.

کمر همت می بندیم تا امر به معروف و نهی از منکر را در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی احیا نماییم، با تمام توان با ولنگاری فرهنگی مبارزه نماییم و با جهاد کبیر و تبیین صحیح حقایق جامعه، نقاب از چهره اشرافی گری و خیانت برداریم و اسلام امام یا همان اسلام پابرهنه ها و مستضعفین را همچنان زنده نگه داریم.

ضمن محکوم کردن حقوق های نجومی و مطالبه جدی برخورد با این عناصر خیانت کار، حمایت خود را از مستضعفان و قشر آسیب پذیر جامعه به خصوص در این ایام رکود اقتصادی اعلام می داریم و تمام سعی خود را به کار می بندیم تا به احیاء سیره علوی، با همه توان از محرومان جامعه حمایت نماییم.

در پایان بار دیگر خدای متعال را به سبب نعمت گرانقدر قرآن و اهل بیت، سپاس می گوییم و سلامتی و طول عمر با عزت رهبر عزیز انقلاب را مسألت نموده و برای پیروزی همه ی مجاهدان و رزمندگان اسلام و برای ظهور تنها منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف دست به دعا برمی داریم./840/پ202/ج

ارسال نظرات