۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۴۸۸۸۵
همزمان با سراسر کشور؛

مردم استان مرکزی جنایات آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند

نمازگزاران جمعه در استان مرکزی همزمان با ایام ذی الحجه و نخستین سالگرد شهدای حادثه منا با برپایی راهپیمایی، جنایتهای آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان مرکزی با در دست داشتن پوسترها و دست نوشته هایی در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان مظلوم بحرین و جان باختگان حادثه منا بر اثر بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود، تظاهرات کرده و با مشت های گره کرده یک بار دیگر برائت خود را از آل سعود و آل خلیفه فریاد زدند.

به همین مناسبت مردم مومن کلانشهر اراک نیز با راه پیمایی در حدفاصل میدان سرداران تا خیابان سلمان فارسی این شهر، ضمن اعلام انزجار علیه رژیم های جنایتکار آل سعود و آل خلیفه، خواستار محکومیت جهانی آل سعود عامل کشته شدن هزاران حاجی در سرزمین منا و احقاق حقوق شیعیان بحرینی شدند.

به گزارش رسا، جوانان و نوجوانان اراکی نیز در این راه پیمایی حضور پرشوری داشتند و همراه با سایر اقشار، در حمایت از مردم مظلوم بحرین و محکومیت جنایات آل سعود، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سر دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم اظهار کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و همدلی ابتدا در مقابل زیاده خواهی های عربستان سعودی قد علم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: آل خلیفه و آل سعود باید بدانند که شیعیان عربستان و بحرین تنها نیستند و ملت غیور ایران اسلامی که همواره پشتیبان مستضعفان جهان بوده اند آنها را نیز تنها نگذاشته و از آن ها حمایت می کنند.

نمازگزان خمین در محکومیت آل سعود راه پیمایی کردند 

همچنین در شهر خمین زادگاه امام راحل نیز در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه، پس از اقامه نمازجمعه راهپیمایی کردند.

صدها نفر از نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه با حرکت از مصلی امام خمینی (ره) تا بیت تاریخی حضرت امام انزجار خود را از جنایات آل سعود و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبر دینی بحرین را اعلام کردند.

فریاد خشم مردم مذهبی و همیشه در صحنه خمین علیه جنایات آل سعود، سراسر این شهر طنین انداز شد و مردم این شهرستان خواستار اقدام عملی مدعیان دفاع از حقوق بشر در قبال این جنایات شدند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آل سقوط، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات عربستان را محکوم کردند.

با سر دادن شعار گرامی باد یاد شهدای منا، با خانواده های بازماندگان شهدای فاجعه منا نیز همدردی کردند.

نمازگزاران دلیجان و محلات نیز پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی و با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از جنایت های آل سعود ابراز داشتند و با خانواده های شهدای فاجعه دردناک منا همدردی کردند.

به گزارش رسا، شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت و زادگاه معمار کبیر انقلاب است ،محلات و دلیجان نیز هر یک 50 و 45 هزار نفر جمعیت دارند./202/842/ب1

ارسال نظرات