۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۵۰۰۳۸
سرهنگ سالارکیا:

دشمن با ماهواره و شبکه های مجازی در خانه های ما نفوذ کرده است/ خانواده ها هوشیار باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی سپاه تهران با هشدار به ورود دشمن از طریق پشت بام به خانه ها، گفت: کشور آمریکا فقط 5 شبکه تلویزیونی رایگان دارد اما برای نفوذ به کشورمان 190 شبکه فارسی زبان رایگان را تهیه کرده و از این طریق دشمن وارد خانه ها شده است.
شبکه هاي ماهواره اي

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا،سرهنگ پاسدار علیرضا سالارکیا،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی سپاه تهران، شامگاه پنجشنبه 25 شهریور ماه در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید قاسم صالحی، مسجد مجید، محله لشگر شرقی تهران با بیان این که شهدا نیاز به کنگره ندارند، گفت: شهدا پیش خدا روزی می خورند و هیچ نیازی به ما ندارند که برایشان کنگره و یادبود بگیریم.

وی ابراز کرد: این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم تا هر از چند گاهی با برپایی چنین محافلی با شهدا بیعت کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

سرهنگ سالارکیا با تأکید بر این که باید وصایای شهدا را بخوانیم، اظهار داشت: ما باید از خانواده های معظم شهدا درخواست کنیم تا وصیت نامه های آنها را در اختیارمان بگذارند تا بتوانیم وصایای آنها را بخوانیم و ببینیم که شهدا در آن لحظات آخر چه چیز را از ما خواسته اند که قطعا همه نوشته اند امام را تنها نگذارید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی با اشاره به بخشی از وصیت امام خمینی(ره)، گفت: در وصیت امام راحل آمده که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتند، شهدا هم نگذاشتند و خاکریزهای زیادی را فتح کردند تا این انقلاب به اینجا رسیده و وظیفه ما حفظ آن است.

سالارکیا به علت مذاکره نمودن دشمن اشاره کرد و افزود: امام راحل با کمک همین مردم دشمن را از کشورمان بیرون کرد، اما دشمن کینه خود را دارد ولی دیگر چون مطمئن شد نمی تواند از راه نظامی وارد شود برای همین سر میز مذاکره نشست و گرنه همان بلایی که سر عراق، افغانستان و سوریه آورده بود سر ما هم می آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی با اشاره به ورود دشمن از طریق ماهواره به داخل خانه ها، گفت: دشمن اگر با توپ و تانک می آمد تکلیفش مشخص بود اما امروز دشمن با چراغ آمده و از پشت بام منازل وارد خانه ها شده و خانواده ها حواسشان نیست.

وی ادامه داد: آمریکا فقط 5 شبکه تلویزیونی رایگان دارد چه شده که 190 شبکه فارسی زبان رایگان برای ما برنامه پخش می کند.

سالارکیا اظهار داشت: چه شده که ما در همه چیز حتی دارو و درمان تحریم شده ایم اما به روزترین گوشی های موبایل و شبکه های اجتماعی را تحریم ننموده و در اختیارمان قرار داده اند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب پوشش بانوان، ابراز کرد: چرا امروز امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کردید که وضعیت جامعه طوری بشود که خانم ها هر روز یک دکمه از مانتو خود کم کردند و آن را کم کم برخی باز کرده اند.

سالارکیا ادامه داد: یک تلنگر به خود بزنید ببنید بعد از شهدا نسبت به آنها چه کرده اید؟

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهدای این منطقه شهیدان قاسم صالحی، امیدی، علیرضا قرجعلی، مهدی یاورزاده، امیر مسعود عامره ای، مسعود نظری، دولت آبادی، علی عبدل زاده، عباس مرادی، عبدالرضا شکارچی، سید فرهاد عبدالهی، زین الابدینی، شیری، فارابی، امیر کاظم زاده و همچنین از جانبازان پایگاه بسیج آقایان حاج حسین شاهی، محسنی و جانباز مدافع حرم علیرضا پوررحیم با اهدای جوایزی تجلیل شدند./9598/201/ب2

ارسال نظرات