۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۰۷۹

خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری حائز رتبه نخست جشنواره رسانا شد

مراسم تجلیل از برترینهای جشنواره رسانا در راستای بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی، شامگاه چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
مراسم تجلیل از برترینهای جشنواره رسانا در چهارمحال و بختیاری کسب رتبه برتر از سوی خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم تجلیل از برترینهای جشنواره رسانا در راستای بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی، شامگاه چهارشنبه، 31 شهریورماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری، در این مراسم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی بیست و سومین دوره طرح تقویت دی ماه سال گذشته صورت گرفت، افزود: در ابتدای برنامه ریزی برای طرح، اتاق فکری متشکل از صاحب نظران برای دعوت از سخنرانان تحت نظر نماینده ولی فقیه در استان شکل گرفت.

وی با اشاره به همکاری برخی از نهادهای انقلابی و تشکلهای مردمی در اجرای این دوره از طرح تقویت، ابراز کرد: همه کارهای اجرایی طرح از سوی جوانان فعال و به صورت خودجوش برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آمد که جای تقدیر و تشکر دارد.

گنجی با اشاره به نقش غیرقابل انکار هیأتهای مذهبی در اجرای برنامه های بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی، تصریح کرد: یکی از رسالتهای اصلی هیأتهای مذهبی حرکت در راستای امور فرهنگی و ارزشی است که به حق هیأتهای شهرکرد در قالب طرح تقویت ادای دین کرده و وظیفه خود را خوب انجم دادند.

وی با بیان اینکه این دوره از طرح 28 شبانه روز به طول انجامید، افزود: در قالب این 28 روز، 100 نشست معرفتی و اعتقادی در جای جای استان چهارمحال و بختیاری با حضور اندیشمندان دینی حول محور جوانان و سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار فرهنگی در نشستهای این دوره از طرح تقویت در سراسر استان در قالب دره ضمن خدمت شرکت کردند، گفت: در همه نشستهای طرح برای نخستین بار پس از تلاوت قرآن از سوی قاریان برجسته استانی، تفسیر آن آیات هم از سوی حجت الاسلام احمدی بیان می شد که در جای خود بی سابقه بود.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه به دنبال آن هستیم که نشستهای طرح تقویت در طول سال هم برگزار شود، ابراز کرد: یکی از محورهای اصلی این دوره از طرح، برگزاری نشستهای صمیمی و پرسش و پاسخ با حضور جوانان بود که انشالله به صورت مستمر در طول سال برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در ادامه این مراسم، مسؤولان کمیته های مختلف طرح به بیان گزارش عملکرد خود پرداختند.

تجلیل از برترینهای بخش خبر، عکس، گرافیک، وبلاگ، نشریه و کانال تلگرامی در قالب جشنواره رسانا با حضور نماینده فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پایان بخش این مراسم بود.

شایان ذکر است، سجاد محمدی، مسؤول خبرگزاری رسا در استان چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان برترین خبرنگار این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت./9457/202/ب2

ارسال نظرات