۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۵۱۰۸۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مشکلات امروز جامعه از بی انگیزگی مردم نسبت به ارزشهای دینی و انقلابی نشأت می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه اگر مردم زمان پیامبر(ص) انقلابی و باانگیزه بودند، پای غدیر می ماندند، گفت: مشکلات امروز جامعه اسلامی از بی انگیزه بودن مردم نسبت به ارزشهای دینی و انقلابی نشأت می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه 31 شهریورماه، در مراسم تجلیل از برترینهای جشنواره رسانا که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی داشتن انسانهای باعزم و اراده جدی است، تصریح کرد: مهمترین انتظار شهدا و انقلاب از ما این است که نسبت به مسائل دغدغه داشته باشیم و این از ضرورتها است.

وی با بیان اینکه دغدغه مندی نسبت به ارزشهای اسلامی یک تکلیف الهی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: به یقین دشمن به دنبال آن است که این روحیه را از مردم ما بگیرد و باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به خانه نشینی 25 ساله امیرمؤمنان(ع)، تصریح کرد: آنچه که سبب شد امام علی(ع) به حق خود نرسد و خانه نشین شود، نبود روحیه دغدغه مندی و نداشتن عزم جدی در بین مردم آن زمان بود که باید از این حوادث درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اگر مردم زمان پیامبر(ص) انقلابی و باانگیزه بودند، پای غدیر می ماندند، خاطرنشان کرد: مشکلات امروز جامعه اسلامی از بی انگیزه بودن مردم نسبت به ارزشهای دینی و انقلابی نشأت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ایمان راسخ، دغدغه مندی و پایبندی به اصول را نیاز امروز انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: متأسفانه دست پنهان دشمن به دنبال آن است که روحیه و فرهنگ ایمانی را از مردم بگیرد و این نیازمند بصیرت بالای اهل تقوا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیدار عیدانه اخیر رهبر معظم انقلاب با عموم مردم همزمان با عید غدیر، خاطرنشان کرد: تأکید مستمر رهبر معظم انقلاب این است که دشمن می خواهد ما بر روی بدیها چشم ببندیم و در راستای اصلاح امور حرکت نکنیم که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

این مقام مسؤول مبارزه با فساد و ابتذال را از نیازهای امروز جامعه بیان کرد و افزود: باید نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر احساس وظیفه کنیم و بدانیم برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در این استان هم برای احیای همین امر است.

وی در پایان به لغو نشست شورای فرهنگ عمومی این استان در راستای اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عید غدیر و هتک حرمت به فرهنگ عمومی اهل ایمان و تقوا که با اجرای کنسرت مبتذل در فرهنگسرای شهرکرد صورت گرفت، ابراز کرد: باید اهل ایمان و مؤمنان نسبت به برگزاری چنین مراسم های مبتذلی حساس باشند و این وظیفه همگانی است./9457/202/ب2

ارسال نظرات