۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۵۱۵۸۳
سردار محمدی‌فر در شاهرود:

روحیه انقلابی سلاح قدرتمند ملت ما در برابر دشمنان است

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در جمع مردم شهرستان شاهرود گفت: روحیه انقلابی برپایه توکل، ایمان و اعتقاد راسخ شکل می‌گیرد و فداکاری و ایثار، صبر و مقاومت، عزت خواهی و خودباوری ثمره‌های این روحیه به‌عنوان سلاح قدرتمند ملت ما در برابر دشمنان است.
سردار مهدی محمدی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، سردار مهدی محمدی‌فر، رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس امروز در یادواره گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع حرم و شهیدان والامقام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان سمنان که به میزبانی حرم شهدای گمنام شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به ما درس ایمان، توکل، اعتقاد و ایستادگی دادند، آنها در عمل به ما آموختند که در مواجهه با دشمن تنها راه محکم و استوار ایستادن تا پای جان است.

وی خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی با شروع جنگ تحمیلی آمده بود تا انقلاب اسلامی ما را از بین ببرد، اما ملت ما با دستان خالی و در شرایط سخت تحریم اقتصادی، نظامی و تسلیحاتی با اتکا به قدرت ایمان ایستادند، آنگونه که پس از هشت سال دشمن در برابر اراده ملت مسلمان ما زانو زد و شکست خورد.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس با بیان اینکه نظام سلطه پس از جنگ کوشید با تحریم و تهدید و محاصره اقتصادی انقلاب اسلامی ما را مهار کند، اما پس از دو دهه نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در بین ملتهای منطقه و جهان دشمن را گیج و سردگم کرد، افزود: استکبارجهانی و ایادی شیطانی آن پس از ناامیدی پیروزی در نبرد سخت، با تمام ابزار و امکانات خود کارزار فرهنگی و جنگ نرم را بر علیه اعتقادات و ارزش‌های دینی و ملی ما در پیش گرفته‌اند.

محمدی‌فر با اشاره به اینکه امروز دشمن روحیه انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته است، خاطر‌نشان کرد: اگر در سال‌های اخیر می‌بیند رهبر انقلاب بیش از پیش تأکید بر فرهنگ دارند به این دلیل است که دشمن روی آن دقت و توجه دارد، هر چند از تحریم و فشار اقتصادی نیز غافل نیست، اما امید اصلی دشمن در فرهنگ و تغییر در فرهنگ ناب اسلامی و دفاع مقدسی است.

تعامل با کدخدا در تضاد با روحیه انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت است

وی تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر حفظ و اشاعه روحیه انقلابی را یادآور شد و گفت: روحیه انقلابی برپایه توکل، ایمان و اعتقاد راسخ شکل می‌گیرد و فداکاری و ایثار، صبر و مقاومت، عزت خواهی و خودباوری ثمره‌های این روحیه به‌ عنوان سلاح قدرتمند ملت ما در برابر دشمنان است.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس اظهار داشت: عده ای در داخل کشور می‌کوشند روحیه انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت را کمرنگ کنند زیرا می‌دانند این روحیه با تعامل با کدخدای خود خوانده و ظالم و فاجر در تضاد است، می‌دانند فرهنگ ایثار و شهادت باید کمرنگ شود تا بتوانند با مستکبران جهان تعامل کنند.

سردار محمدی‌فر حرکت در مسیر ولایت را درس عملی شهدا خواند و با بیان این مطلب که شهدا شاهد و ناظر بر تمامی اعمال ما هستند، خاطر‌نشان کرد: فرهنگ ناب دفاع مقدس در روح و جان ملت ما جاری است و شهدای مدافع حرم بهترین نشانه اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر نسل امروز و نشر گفتمان انقلاب اسلامی در جای جای جهان اسلام است./977/203/ب2

ارسال نظرات