۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۵۱۶۹۳
فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا:

ابرقدرتها به بهانه پولشویی سپاه خاتم الانبیا را تحریم می کنند/ دولت گوش به فرمان رهبری باشد

سردار علیجان میرشکار با بیان اینکه دولت باید گوش به فرمان رهبری باشد، گفت: اگر بحث FATF مطرح می‌شود ابرقدرتها می‌خواهند به بهانه پولشویی سپاه خاتم‌الانبیاء را تحریم کنند چرا که هرجایی که این سپاه وارد می‌شود برآورد اقداماتش بسیار چشمگیر است.
میرشکار

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در قائمشهر ، سردار علیجان میرشکار در همایش دفاع مقدس در قائمشهر ضمن درود به شهدای استان مازندران و 165 شهید گلزار سیدنظام‌الدین که این مراسم به یاد آنها است، اظهار کرد: اگر معرفتمان به قرآن، خدا و بصیرتمان به شرایط موجود و دشمن افزایش یابد در این حالت یادواره‌ شهدا موفق است، وقتی بحث دفاع مطرح می‌شود بسیاری می‌خواهند دفاع مقدس ایران را جنگ ایران و عراق معرفی کنند.

وی با بیان اینکه اگر دفاع مقدس به نام جنگ ایران و عراق معرفی شود چهره بدخواهی مستکبران پاک می‌شود، افزود: در دفاع مقدس با دو بلوک شرق و غرب با تمامی زمینه‌هایش جنگ می‌کردیم.

میرشکار با اشاره به جوانمردی شهدا و با بیان اینکه روزگاری منافقان قبل از انقلاب جلوی نساجی قائمشهر با بسیاری از همین شهدا می‌جنگیدند، تصریح کرد: در اوایل انقلاب قائمشهر را لنینگراد ایران می‌نامیدند که نشانه اهمیت این شهر در زمینه دفاعی است که پس از آن به جای این اسم به قائم نامگذاری شد.

وی یادآور شد: وقتی منافقان از قائمشهر خارج شدند وارد منطقه جنگلی خیبوس در لفور سوادکوه شمالی شده که با گروه حرمتی‌پور با آنان مبارزه کردیم و پس از آن در شلمچه در دفاع از آرمان‌های اسلامی و در جنوب کشور به جنگ با دشمن پرداختیم.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا بیان کرد: در حال حاضر به برکت این شهدا و رهبری 7 کشور منطقه، با محوریت ایران خط مقدم است و مرز ایران را تا حلب و نزدیک صهیونیسم جهانی انتقال دادیم و این پیروزی ایران است، امامت و امت به فرمان امام در صحنه بود که در حال حاضر به این موفقیت‌های مهم حتی در سوریه رسیدیم.

وی عنوان کرد: از 150 نیروی پاسدار در خرمشهر تنها 30 نفر آنان باقی ماندند و بقیه شهید شدند و همین‌ها بودند که توانستند با 30 خمپاره خونین شهر را 30 ماه نگهداری کنند در حالی که تفنگ هم نداشتیم.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج بدون امکانات انقلاب را به پیش بردند اما صحنه را خالی نکردند و در حال حاضر همین افردی که مقاومت کردند به جاهایی رسیدند و توانستند بر روی اروندرود پل 900 متری و همچنین 13 کیلومتر پل بدون پایه در جزیره مجنون احداث کنند.

این رزمنده ادامه داد: آرمان امام تشکیل حکومت حجت است، بنابراین رکن اصلی موفقیت ایران در همه صحنه‌ها تا به حال امام و ولایت بود و همچنین مردم پا در رکاب امام نیز نقش اساسی دارند.

میرشکار با بیان اینکه چرا بسیج مورد هجمه قرار می گیرد؟ گفت: به این دلیل که مردم دلداده این ولایت هستند به طوری که خانواده‌های شهدا و بسیجی بیشتر مورد تهدید قرار دارند و ایمان مردم نیز مورد هجمه قرار دارد و هر چه بسیجیان بیشتر سختی بکشند بیشتر موفق خواهند شد.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا با اشاره به اینکه امروز تمام تلاش استکبار جهانی این است که گفتمان خود را به گفتمان جهانی نزدیک کند، یادآور شد: اگر بحث FATF مطرح می‌شود ابرقدرت‌ها می‌خواهند به بهانه پولشویی سپاه خاتم‌الانبیاء را تحریم کنند چرا که هر جایی که این سپاه وارد می‌شود برآورد اقداماتش بسیار چشمگیر است.

میرشکار با بیان اینکه یک معاهده دیگری نیز در راه است، گفت: در معاهده‌ای دفاع از حقوق کودکان که در قطعنامه اسرائیلی آمده است که در کتاب درسی ششم دبستان ایران، آقای حسین فهمیده را به عنوان رهبر کوچک معرفی کردند که مغایر با حقوق کودک است، لایحه‌ای را برای دفاع از حقوق کودک ارائه دادند که کودکان زیر 18 سال نباید آموزش نظامی ببینند برای اینکه بسیج دانش‌آموزی را منحل کنند چرا که شهید احمدی روشن‌ها از همین گروه‌های بسیجی بیرون آمدند.

وی افزود: در مراسم شهدا اگر دشمن‌شناسی نکنیم فایده‌ای ندارد و در حال حاضر نفوذ شکل گرفته که باید مواظب و آماده باشیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه برای افزایش اقتدار سیاسی و نظامی از نظر علمی و اقتصادی باید توانمند شویم، تصریح کرد: ما از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ضعیف هستیم و مدیریت نمی‌تواند درست عمل کند و اقتصادمان فشن و در راستای لیبرالیسمی پیش می‌رود.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا در پایان به فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی که فاصله زیادی با آن داریم و ما باید بکوشیم تا فرهنگ انقلابی اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوان پرچم ولایت و اسلام را به صاحب اصلی‌اش برسانیم./950/202/ب2

ارسال نظرات