۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۵۲۳۲۶
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

باید با تفسیرهای سلیقه ای و برداشتهای جاهلانه از قرآن برخورد کرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه عده ای در جهت منافع خود قرآن را تفسیر می کنند گفت: باید با تفسیرهای سلیقه ای و برداشتهای جاهلانه از قرآن برخورد کرد زیرا این تفاسیر به منزله ظلم به اسلام است.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: در این هفته باید ضن تکریم شهدای گرانقدر و ایثارگران جنگ تحمیلی، نسل جدید را با این فداکاریها آشنا ساخت.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: نسل جدید دوران جنگ تحمیلی را ندیده و از نزدیک درک نکرده اند و این وظیفه بر دوش آگاهان است که به دور از شعار و با تکیه بر واقعیاتی که بی واسطه بیان می شود، نسل جوان را با فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت آشنا کنند.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: جوانان در دوران دفاع مقدس دفاع از میهن و انقلاب را بر همه علایق دنیوی ترجیح دادند و در این راه جانفشانی کردند، اکنون نیز جوانان باید به دشمنان نشان دهند که با فرهنگ جهاد و ایثار بیگانه نیستند.

وی در ادامه بیان داشت: نباید اجازه داد دل مشغولی های کاذب مستکبران و استعمارگران نسل جوان را از اندیشه انقلابی دور کند و غیرت دینی و انقلابی آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

ماموستا محمدی تأکید کرد: امروز جنگ نرم و خزنده و مداومی در جریان است و جوانان امروز را باید بر حسب نوع جنگ با دفاع مختص به آن آشنا کرد تا در دام دشمنان نیفتند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: تنها با تجدید و تحکیم وحدت میان ممالک اسلامی می توان ابر سیاه مرگ و ترور و ارعاب را از آسمان جهان اسلام کنار زد و امنیت و آرامش و صلح و رونق را به میان ملتها بازگرداند.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: برخی افراد بر حسب منافع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود اسلام را تفسیر می کنند و به حدود شریعت نیز تجاوز می کنند، باید با تفسیرهای سلیقه ای و برداشتهای جاهلانه از قرآن برخورد کرد زیرا این تفاسیر به منزله ظلم به اسلام است./857/302/ب3

ارسال نظرات