۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۵۲۴۳۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

ایستادگی و مقاومت رزمندگان،عامل اصلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان، عامل اصلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
ایران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در جمع بسیجیان تبلیغات اسلامی البرز گفت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان،عامل اصلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: رشادت و از جان گذشتگی این دلاور مردان در جبهه های حق علیه باطل به جهانیان ثابت کرد که مقابله رودررو با جمهوری اسلامی ایران چیزی به جز ضعف و زبونی برای آنها در انظار جهان به جای نخواهد گذاشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز بیان داشت: امروز خبر اول بسیاری از رسانه های جهان موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران است موشک های که هشت سال جنگ تحمیلی عامل اصلی طرح ساخت آن توسط متخصصان ایرانی بود.

حجت‌الاسلام مسعودی ادامه داد:عده ای از درون و عده ار بیرون مدام بر علیه این نام اسلامی توطئه طرح می‌کنند ولی از این امر مهم غافلند که این نظام اسلامی متعلق به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان های زیادی ار بدو پیروزی این انقلاب اسلامی رخ داد ه است که این نظام مردمی  و ولایی را دچار آسیب کند ولی به لطف خدا و با رهنمودهای حضرت امام(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تمامی توطئه های آنها در طول این دوران نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام مسعودی افزود: ایمان، روحیه ایستادگی مقاومت و پایداری را در انسان تقویت می‌کند و همین نیروی ایمان و ایستادگی در برابر ظلم و ستم عامل اصلی پیروزی رزمندگان بر رژیم بعث بود.

وی یادآور شد:عده ای در کشور معتقد به محدود شدن نیروی های نظامی هستند در حالی که غافل از اینند که دشمان قسم خورده این نظام اسلامی منتظر بروز کوچکترین ضعف برای آسیب زدن هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز بیان داشت: امروز ساخت موشک های شهاب،عماد و غیره چنان رعبی در دل دشمنان این نظام اسلامی انداخته است که مدام برای گسترش تحریم ها آن را بهانه خود قرار داده اند.

حجت الاسلام مسعودی تصریح کرد: باید یاد و خاطره دلاورد مردان هشت سال جنگ تحمیلی برای همیشه در اذهان بشری زنده بماند چراکه فداکاری ها و از خودگذشتگی های این عزیزان انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

وی در پایان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه های متنوع و جذاب تمام تلاش خود را در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمردان  بکار گرفته است./907/102/ب2

ارسال نظرات