۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۵۳۴۶۶
در پاسخ آیت الله اعرافی به نامه مدیر عامل موسسه رسا مطرح شد؛

تقدیر از خبرگزاری رسا/ حراست از هویت و اصالت حوزه رسالت اصلی رسانه‌های حوزوی

آیت الله اعرافی در پاسخ به نامه مدیر عامل موسسه رسا از فعالیت این موسسه تقدیر و نقش رسانه به ویژه رسانه های مجازی را در صیانت از اصالت حوزه و هویت حوزوی برجسته و ممتاز خواند.
اعرافی نامه آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل مؤسسه رسا  طی نامه ای گزارش محور به آیت الله اعرفی مدیر جدید حوزه های علمیه، اقدامات موسسه و خبرگزاری رسا و معاونت را تشریح کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری رسا و سردبیر پایگاه اینترنتی فقه حکومتی«وسائل» همچنین به پیوست این نامه، برخی محصولات مکتوب و خبری را جهت استحضار و دریافت رهنمودهای مدیر جدید حوزه‌های علمیه ارائه کرده است.

پاسخ آیت الله اعرافی به نامه یادشده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب مستطاب حاج آقای محققی(دام عزه)

با سلام و تحیت؛ از همه خدمات ارزنده آن خبرگزاری صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم، بدون تردید حوزه های علمیه در عصر انقلاب اسلامی و روزگار جدید رسالت‌های سنگینی دارند و در پیچ تاریخی قرار دارند و عبور از آن نیازمند صیانت از اصالت حوزه و هویت حوزوی و سنن و آداب استوار این نهاد دیرپا و رسالت‌مدار و نیز بازسازی آن و تعمیق گفتمان تمدنی و انقلابی آن است و در همه اینها نقش رسانه به ویژه رسانه های مجازی برجسته و ممتاز است، همه ما نیازمند انظار و رهنمودهای اعاظم و اساتید و طلاب و رسانه‌های فعال و حوزوی هستیم. علیرضا اعرافی/875/ت303/س

 

                      

 

ارسال نظرات