۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۵۴۷۸۶
بیانیه تیپ امام صادق در محکومیت کشتار مردم یمن؛

سکوت غرب و سازمان های اسلامی در قبال جنایات سعودی شرم ‌آور است

تیپ 83 امام صادق(ع) با صدور بیانیه ای کشتار مردم مظلوم یمن از سوی عربستان سعودی را محکوم کرد و سکوت غرب، مدعیان حقوق بشر و سازمان های اسلامی در قبال این جنایات را شرم آور خواند.
حمله جنگنده های سعودی به مردم یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی جنایت آل سعود و کشتار صدها نفر از مردم بیگناه یمن در ماه محرم، تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد و خواستار واکنش غرب و مدعیان حقوق بشر به این جنایت شد.

متن بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت کشتارحج:

«اگر مى‏ خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل سعود،این وهابی هاى پست بی خبر از خدا، بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‏ اند،به این اندازه که کارگزاران ناشى و بى ‏اراده حاکمیت سعودى در این قساوت و بى‏ رحمى عملکرده‏ اند، موفق نمى ‏شدیم و حقاً که این وارثان ابى سفیان و ابى لهب و این رهروان راه یزید روى آنان و اسلاف خویش را سفید کرده ‏اند» .

حدود یک و نیم سال است نظام شرور و یاغی سعودی برای جبران شکست های سیاسی خود در جغرافیای جهان اسلام  با آتش افروزی و آب به آسیاب ریختن دشمنان قسم خورده اسلام با حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود، مسلمان‌کشی می‌کند و به جای آنکه عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.

انتشار تصاویر انسان های کشته و زخمی شده یمنی که هدف حملات هوایی آل سعود قرار گرفته‌اند در رسانه‌های جهان، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد و برگی دیگر بر پرونده جنایات این رژیم منحوس افزود.

سکوت جهان غرب در برابر کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن و سرکوب وحشیانه مردم بی‌دفاع این کشور، یک ‌بار دیگر عدم صداقت غرب را در مورد ادعاهای حقوق بشری و جهانیان نشان داده است و امیدهای کاذب به غرب را بی‌اعتبار کرده است اینها گاهی برای حقوق حیوانات جنجال می‌کنند؛ حالا که صد ها  نفر در این فاجعه  به خاک و خون کشیده شده‌اند،در سکوتی معنی دار مشوق اقدامات سبوعانه سعودی های متجاوز می باشند.

اطمینان داریم مردم انقلابی و مسلمان یمن به فرماندهی انصار الله محبوب و مقتدر بار دیگر تیغ انتقام بر خواهند کشید و درسی فراموش ناشدنی به رژیم آل سعود و حامیان پلید آن خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال خواهان صحت و سلامت برای رزمندگان و مجاهدین یمن و رحمت و مغفرت برای شهدای این جنایت هولناک می باشیم.

(و بگو که حق آمد و باطل گریخت، زیرا باطل همیشه گریختنی و از بین رونده است.) راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه.

تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه مسلمانان در یمن از همه مقامات و مسؤولان دلسوز جهان اسلام و نیز تشکل ها و سازمان های اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی تقاضا  دارد همه ظرفیت و توان خود را برای متوقف ساختن این فاجعه به کار گیرند و به این کشتار بی رحمانه پایان دهند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

/924/د102/ج

ارسال نظرات