۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۵۷۱۶۵
امام جمعه شهرستان دهلران:

برجام هیچ دستاوردی برای ملت نداشت

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: عده‌ای در داخل کشور برای موضوع برجام که هیچ دستاوردی برای ملت ایران به دنبال نداشت چه کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای که نکردند اما نسبت به موضوعات دینی و فرهنگی بی تفاوت و بی مهر هستند.
حجت‌الاسلام سید محسن موسوی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام،حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه شهرستان دهلران صبح امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات در دهلران اظهار داشت: با توجه به اینکه مساجد مهمترین مراکز اشاعه و ترویج مسائل فرهنگی و دینی هستند لذا توجه به امور مساجد به ویژه توجه به اقامه نماز جماعت بسیار حائز اهمیت است.

وی با انتقاد از برخی افراد و دستگاه‌های متولی فرهنگ در کشور در خصوص منویات مقام معظم رهبری درباره ولنگاری فرهنگی افزود: امروز با توجه به هجوم رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که نام اسلامی را یدک می‌کشد و در استانی که جای جای آن متبرک به خون شهیدان است، در چنین وضعیتی اقدام به برگزاری تئاتر موهن و ضد دین می‌کند.

موسوی ادامه داد: در عصری که مقام معظم رهبری همواره به شبیخون فرهنگی دشمن تأکید دارد چگونه می‌شود ما به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دل ببندیم بنابراین در اینچنین وضعیتی تنها چشم امید ما روی آوردن جوانان و نوجوانان به مساجد است.

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ در دراز مدت از اقتصاد مهم‌تر است، گفت: عده‌ای در داخل کشور برای موضوع برجام که هیچ دستاوردی برای ملت ایران به دنبال نداشت چه کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای که نکردند اما نسبت به موضوعات دینی و فرهنگی بی تفاوت و بی مهر هستند.

امام جمعه دهلران با تقدیر از سپاه پاسداران به دلیل ایجاد شجره طیبه صالحین در کشور، عنوان کرد: شجره طیبه صالحین درخت تناور و پرثمری است که می‌توان از ثمرات آن که پرورش و آموزش جوانان و نوجوانان متعهد و انقلابی است استفاده کرده و تحویل نسل‌های آینده جامعه اسلامی دهیم.

وی افزود: از مسؤولان استانی و کشوری انتظار داریم که تمهیداتی در خصوص ساخت مساجد در برخی مناطق و محله‌های سطح شهر دهلران که یکی از مطالبات به حق مردم ولایت مدار و متدین دهلرانی است اندیشیده شود.

موسوی خواستار برگزاری کلاس‌های حلقه‌های صالحین، روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش احکام برای همه سنین توسط ائمه جماعات مساجد شد.

 همایش ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، مسؤولان فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج، مسؤولین کمیته‌های مشارکتی مردمی اربعین و هیئت امنای مساجد به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران برگزار شد./879/102/ب2

ارسال نظرات