۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۰
کد خبر: ۴۵۷۷۱۵

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دوره آموزشی هنر و رسانه برگزار می‌کند

دوره آموزشی هنر و رسانه با هدف آموزش معرفت جویان، در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.
هنر و رسانه

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، حجت الاسلام معتمدی، مدیر مرکز رسانه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، با بیان این که دوره آموزشی هنر و رسانه با هدف آموزش معرفت جویان، در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می شود  گفت: همزمان با پذیرش مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور، ثبت نام از دانشجویان علاقمند در دوره آموزشی هنر و رسانه نیز در سایت hodat.ir  انجام می شود.

مدیر مرکز رسانه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیان کرد: در این دوره آموزشی، در کنار دروس معارف اسلامی مانند قرآن و حدیث، تاریخ تحلیلی اسلام، آشنایی با علوم اسلامی دروسی مانند حکمت هنر اسلامی، فیلم و فلسفه، دین و رسانه نیز به معرفت جویان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره  آموزشی با همکاری مراکز دانشگاهی هنری –رسانه ای برگزار می شود افزود: ثبت نام در این دوره آموزشی تا پایان آبان ماه  ادامه داشته و افراد علاقمند پس از موفقیت در مراحل ثبت نام، فعالیت آموزشی خود را از بهمن ماه آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام معمتدی گفت: آشنایی معرفت جویان با مبانی هنر و رسانه در کنار آشنایی با معارف دینی می تواند بستر مناسبی برای تولیدات هنری و رسانه ای در عرصه های مختلف را به همراه داشته است که این دوره نیز با همین هدف طراحی شده است./998/د102/ی

ارسال نظرات