۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۵۸۰۸۲
عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان:

امروز لبه تیز تیغ دشمنان متوجه شیعیان و روحانیت است

حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی با بیان این که امروز لبه تیز تیغ دشمنان متوجه شیعیان و روحانیت است، گفت: هدف دشمن در جامعه امروز زیر سؤال بردن دین و قرآن است.
حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رجایی خراسانی، عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان شب گذشته در گردهمایی علما، روحانیان و طلاب نیشابور مقیم مشهد که در مسجد فقیه سبزواری برگزار شد، به شخصیت ملاعلی کنی از فقها و مجتهدین شیعه در دوران ناصرالدین شاه اشاره کرد و افزود: قدرت علمی و تقوای این شخصیت سبب شد که مسائل پیچیده سیاست را خوب بداند به گونه ای که ناصرالدین شاه را در آن زمان به زانو در آورد.

وی همچنین با توجه به نزدیکی یوم الله 13 آبان به سه واقعه بازداشت و تبعید امام به ترکیه، حمله ناجوانمردانه رژیم پهلوی به دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی در این روز اشاره کرد و افزود: این سه رویداد در تاریخ ایران ماندنی است.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی با تأکید بر اینکه امروز لبه تیز تیغ دشمنان متوجه شیعیان و روحانیت است و هدفشان زیر سؤال بردن دین و قرآن است، ادامه داد: این گردهمایی و تجمع اصالت دارد، چون دین اسلام دین فطرت است و فطرت ما بر اجتماع است.

وی با بیان اینکه انسان فطرتا اجتماعی است و کسی که از اجتماع فاصله گیری و کناره گیری کند، مسلمان نیست، به اهمیت اجتماعی بودن انسان و ضرورت زندگی اجتماعی تأکید کرد و افزود: رشد و کمال و شکوفایی انسان در پرتو زندگی اجتماعی و پذیرش مسؤولیت های اجتماعی امکان پذیر است.

عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان در پایان با اهمیت دانستن خدمت به خلق و اینکه خدمت به خلق ارزش بسیار فوق العاده و دارای ثواب فراوانی است، گفت: خدمت به خلق و مردم از برترین عبادت هاست./859/202/ب2

 

 

 

 

ارسال نظرات