۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۵۸۴۳۹
در تهران؛

کتاب «ابو وصال؛ روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم» معرفی می‌شود

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کتاب «ابو وصال؛ روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان امیری» در تهران معرفی می‌شود.
 کتاب «ابو وصال؛ روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین معرفی کتاب «ابو وصال؛ روایت زندگی طلبه شهید مدافع حرم » در  تهران برگزار می‌شود.

این برنامه از ساعت 10 سیزدهم آبان 1395 با حضور محدثه علیجان‌زاده روشن نویسنده کتاب، جمعی از خانواده‌های شهداء مدافع حرم، مادر شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان امیری، مسئولان فرهنگی منطقه و جمعی از افراد صاحب قلم در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر برگزار خواهد شد.

در کتاب «ابو وصال» که به کوشش انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، 100 خاطره از طلبه شهید امیری از زبان مادر، دوستان و همرزمان شهید به همراه وصیت‌نامه‌ی شهید بازگو شده است.

در بخشی از وصیت‌نامه این مدافع حرم آمده است: «صبر را سر لوحه خود قرار دهید و مطمئن باشید که هر کس از این دنیا خواهد رفت و تنها کسی که باقی می‌ماند خداوند متعال است، اگر دلتان گرفت یاد عاشورا کنید و مطمئن باشید غم شما از غم ام‌المصائب خانم زینب کبری سلام الله علیها کوچک‌تر است، روضه اباعبدالله و خانم زینب کبری فراموش نشود و حقیقتا مطمئن باشید که تنها با یاد خداست که دل‌ها آرام می‌گیرد.»

تجلیل و تقدیر از مادر شهید مدافع حرم، سخنرانی نویسنده کتاب و بیان خاطرات از زبان مادر شهید امیری از جمله بخش‌های دیگر این برنامه است.

فرهنگسرای مهر در خانی‌آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع است./998/د102/ق

ارسال نظرات