۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۵۸۸۴۰
با همکاری مراکز تخصصی مهدویت؛

دروس حدیث خوانی با موضوع مهدویت برگزار می شود

دروس حدیث خوانی با موضوع مهدویت مخصوص طلاب در سال تحصیلی جدید و با ارائه استادان بنام حوزه برگزار می شود.
حدیث خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دروس حدیث خوانی با موضوع مهدویت به همت ستاد مهدویت حوزه علمیه استان قم و معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان قم در سال تحصیلی 95 ـ  96 برگزار می شود.

این دروس به وسیله اساتید بنام حوزه علمیه از قبیل آیت الله نجم الدین طبسی و حجج اسلام والمسلمین مجتبی کلباسی، علی مصلحی، محمدصادق کفیل، سید محمود پورسید آقایی، محمدعلی حججی، محمدرضا نصوری، مهدی یوسفیان، محمدامین بالادستیان و دیگر اساتید ارائه خواهد شد.

گفتنی است این دروس در ایام مختلف هفته و در ساعات مختلف قابل انتخاب است که در مدرسه علمیه دارالشفا، مرکز تخصصی مهدویت، مؤسسه آینده روشن و بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) برگزار خواهد شد و در صورت امکا و تقاضای طلاب مکان تدریس قابل تغییر است.

امتیاز شرکت در این دوره آشنایی با احادیث و کتب معتبر و مباحث مهدویت، گذراندن دوره عمومی معارف مهدویت، دریافت گواهی دوره کوتاه مدت مهدویت و بهره مندی از امتیاز کلاس های حدیث خوانی مدیریت حوزه علمیه استان قم است.

لازم به ذکر است طلاب علاقه مند می توانند در تاریخ 11، 12، 13 و 14 آبان جهت نام نویسی در این دوره از طریق پنل شخصی خود در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم به نشانی اینترنتی www.Howzeh_qom.com  اقدام کنند./843/ت302/س

ارسال نظرات