۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۵۹۹۶۰

چند خبر کوتاه از استان ایلام

معاون امور استان های سازمان صداوسیما مردم نیازی و مردم محوری را مهمترین اصل در رسانه ی ملی برشمرد و گفت: سه نهضت بزرگ در حوزه انیمیشن، ساخت مجموعه های نمایشی و مستند در سازمان صداوسیما از اولویت های معاونت استان ها است.
ایلام

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علی دارابی، معاون امور استان های سازمان صداوسیما امروز در جمع مدیران مرکز ایلام با تقدیر از حرکت رو به رشد صداوسیمای مرکز ایلام گفت:حفظ مخاطب و تلاش برای جذب مخاطب جدید در رقابت با سایر رسانه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور استان های سازمان صداوسیما مردم نیازی و مردم محوری را مهمترین اصل در رسانه ی ملی برشمرد و افزود:سه نهضت بزرگ در حوزه ی انیمیشن،ساخت مجموعه های نمایشی و مستند در سازمان صداوسیما از اولویت های معاونت استان ها است.

دارابی در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه ی مراکز استان ها در ساخت مستند های ملی گفت:صداوسیمای مرکز ایلام در ساخت مستند های اربعین و دفاع مقدس نقش محوری دارد.

پیش از این نشست با حضور دارابی، استودیو دیجیتال صدا، واحد اس ان جی خودرویی و همچنین طرح سیگنال رسانی زمینی فیبر نوری پایانه مرزی مهران به بهره برداری رسیدند.

برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران

ساسان زمانی، مسؤول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام درباره برپایی بیمارستان صحرایی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: با وجود اینکه با ما همکاری لازم انجام نشده است اما به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران هستیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان از ۲۴ آبان به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

زمانی، با اشاره به اینکه این بیمارستان با حضور ۵۰ نفر کادر درمانی اجرایی می‌شود، بیان کرد: در این بیمارستان صحرایی حدود ۷ نفر پزشک فعالیت خواهند کرد و شامل پزشک عمومی، زنان و زایمان، طب سنتی، داخلی و اطفال هستند.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام درباره تفاوت خدمت رسانی امسال با سال گذشته به زائران اربعین گفت: در سال گذشته با درمانگاه محدودتر ۱۸ هزار و ۱۰۰ نفر بیمار ویزیت شدند که امسال قطعا اگر همکاری لازم با ما انجام شود این عدد بیشتر خواهد شد.

استقرار ۱۰۰ گشت ترافیکی طی اربعین در جاده های استان ایلام

محسن ناصری، فرمانده پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: ۱۰۰ گشت پلیس راه برای کنترل ترافیک اربعین در محورهای مواصلاتی استان ایلام پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای برقراری امنیت ترافیکی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین استقرار ۱۰۰ تیم گشتی و حدود ۴۰ ایستگاه موقت پلیس برنامه‌ریزی شده است.

ناصری ادامه داد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زوار اربعین حسینی با توجه به این که شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در محورهای ارتباطی استان ایلام خواهیم بود شاهد هیچ گونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.

وی اضافه کرد: از تاریخ بیستم آبان ماه تا تاریخ ششم آذر ماه به مدت ۱۴ روز ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح راه‌های مواصلاتی استان ایلام پیش‌بینی شده است تا بخشی از بار ترافیکی این محورها کاسته شود.

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: البته این محدودیت شامل کامیون‌های حامل سوخت نبوده و این کامیون‌ها می‌توانند در این محورها تردد داشته باشند و تنها از تردد سایر کامیون‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد./303/879/ب1

ارسال نظرات