۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۳۶۳
نمایشگاه مطبوعات؛

انتشار بیش از 400 عنوان مجله و کتاب از سوی مؤسسه موعود

مسؤول غرفه مؤسسه موعود در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از انتشار بیش از 400 عنوان مجله، کتاب و لوح فشرده از سوی مؤسسه موعود خبر داد و گفت: همه این آثار در موضوع مهدویت هستند.
مؤسسه موعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجید کریمی، مسؤول غرفه مؤسسه موعود در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در گفت و گویی اظهار داشت: این مؤسسه از 21 سال پیش آغاز به کار کرده است و تاکنون موفق شده 189 شماره ماهنامه موعود را به چاپ برساند.

 

وی افزود: همچنین مؤسسه موعود تاکنون بیش از 200 عنوان کتاب و لوح فشرده با موضوع مهدویت را نیز تولید و روانه بازار کرده است.

 

کریمی با بیان این که این مؤسسه از آذرماه  1384 یعنی بیش از 10 سال است که نشست های مهدوی را آغاز کرده است، بیان داشت: در این نشست ها به تناسب موضوع نشست، از اساتید برجسته و متخصص دعوت به عمل می آید و این افراد در موضوعات مرتبط به بحث و تبادل نظر می پردازند.

 

مسؤول غرفه مؤسسه موعود در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها با اشاره به این که امسال یازدهمین سال حضور مؤسسه موعود در نمایشگاه مطبوعات است، خاطرنشان کرد: همه آثار مؤسسه در زمینه مهدویت، غرب شناسی آخرالزمان، مباحث فرهنگی مهدوی و آخرالزمان شناسی است./907/پ203/ق

ارسال نظرات