۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۶۱۵۳۹

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار می‌شود

از سوی بسیج رسانه قم جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم با موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی‌ازمنکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.
 جشنواره رسانه‌ای ابوذر

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از سازمان بسیج رسانه قم، سازمان بسیج رسانه در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه اقدام به برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر کند.

این جشنواره سال گذشته در سطح ملی و به همت سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره رونمایی ازبهترین آثار رسانه‌ای است که موضوع آنها حفظ و دفاع از منافع ملی و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که بارها در سخنان مقام معظم رهبری به آنها اشاره شده است.

دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان قم شاغل هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را که در فاصله آبان 1394 تا آبان 1395 در یکی از رسانه‌های استان قم منتشر شده است را به دبیرخانه ارسال کنند.

آثار ارسالی باید در محدوده یکی از موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به‌معروف و نهی‌ازمنکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری باشد.

در بخش ویژه جشنواره استان قم هم علاقمندان می‌توانند آثاری با موضوع مدافعان حرم را به دبیرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان روز 10 آذر ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش، خبر، عکس، مقاله و یادداشت از طریق ایمیل، شبکه مجازی و مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه های محلی، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی می‌توانند در جشنواره ابوذر شرکت کنند.

متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش با سه اثر در جشنواره شرکت کنند، آثار فاقد نام صاحب اثر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر اینکه اثر ارسالی به تایید مدیرمسوول رسانه رسیده باشد.

قابل ذکر است آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید علاوه بر برخوردار بودن از مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشار در رسانه های مکتوب و یا مجازی استان از جمله آثار بازنشری که قبلا در جشنواره های رسانه ای حائز رتبه شده باشند، نباشد.

علاقه مندان می‌توانند ارسال خوریش را به ایمیل festival@brasaneqom.ir و از طریق کانل تگرام Telegram.me/abozarqom ارسال یا برای کسب  اطلاعت بیشتر به آدرس قم – 75 متری عماریاسر- مجتمع ادارات- ساختمان 9 دی- بسیج رسانه استان قم مراجعه کنند./998/د101/ب1

ارسال نظرات