۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۶۲۹۳۸
عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان:

ملاقات های حضوری مانع از سوءتفاهم بین آیت الله علم الهدی و مطهری است

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: در برخی شرایط این سوءتفاهم ها هم قابل جبران نیست چرا که حساس هستند و در عین حال ممکن است از روی قصد و نظر انجام شود که به نفع طرفین نیست.
آیت الله علم الهدی

حجت الاسلام محمد حسین رجایی خراسانی، مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) درباره تهمت مطهری به آیت الله علم الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: اگر دو طرف با هم به صورت حضوری ملاقات داشته باشند این سوءتفاهم ها پیش نمی آید.

وی با بیان اینکه وقتی ما با آیت الله علم الهدی تماس گرفتیم ایشان خبری از این موضوع نداشتند، اظهار کرد: در واقع طرف مقابل هم از روی حدس و گمان صحبت کرده است که این حرفها زده شده است.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: ما هم در پیامی اعلام کردیم که بهتر است دو طرف با یکدیگر ملاقات داشته باشند تا سوء تفاهم ها زودتر برطرف شود چرا که در برخی مواقع، بعضی موضوعات شایعه می شوند که پایه و اساس هم ندارند و از روی شهرت و شایعه اتفاق می افنتد.

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان افزود: متأسفانه در برخی شرایط این سوءتفاهم ها هم قابل جبران نیست چرا که حساس هستند و در عین حال ممکن است از روی قصد و نظر انجام شود که به نفع طرفین نیست.

حجت الاسلام رجایی خراسانی با بیان اینکه در بعضی مسایل که مردم انتظار دارند که توضیح داده شود، اقدامی صورت نمی گیرد، اظهار کرد: در موضوع حقوق های نجومی مردم از دستگاه قضا مطالبه دارند که افراد معرفی شوند.

وی ادامه داد: در این موضوع تا به امروز از سوی مسؤولان کم لطفی صورت گرفته است که نباید اینگونه باشد چرا که مردم می خواهند که درباره این مسأله اقدامی شفاف تر از سوی مسؤولان عملی شود و قولی هم که داده شده است اجرایی شود.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: در واقع مسؤولان درباره موضوع فیش های حقوقی نجومی و پدیده شاندیز باید بیشتر حواسشان را جمع کنند./302/934/ب1

ارسال نظرات