۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۶۴۰۳۰

وداع روحانیون، طلاب و مردم با پیکر مطهر آیت الله فاضل

امشب در میان فضای آکنده از حزن و ماتم مراسم وداع با پیکر مطهر حضرت آیت الله فاضل استرآبادی در حوزه علمیه فیضیه مازندران در بابل برگزار شد.
وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل وداع با پیکر آیت الله فاضل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، در فضایی آکنده از حزن و ماتم درشب رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام مجتبی(ع) مراسم وداع با پیکر مطهر یکی از شاگردان برجسته فقه و مذهب تشیع، عالم ربانی حضرت آیت الله فاضل استرآبادی در حوزه علمیه فیضیه مازندران برگزار شد.

روحانیون، طلاب، مسؤولان، مردم این شهرستان در این حوزه علمیه و خیابانهای اطراف روستای سلطان محمد طاهر جمع شدن بودند تا چونان فرزند یتیمی ناله واویلا در ماتم رحلت عالمی عامل و فقیهی صمدانی سر دهند و اشک ماتم بریزند.

ساعت 19 امشب پیکر عالم جلیل القدر آیت الله فاضل، تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران در میان جمعیت عزادار و بر دستان طلاب سیاهپوش عزادار وارد این مدرسه شد و در مسجد این مدرسه در حالی که صدای ناله های یا حسین به آسمان برخواسته بود، پیکر مطهر این عالم وارسته را در میان بگیرند. طلاب این مدرسه چونان فرزندان یتیمی که در سوگ پدر می نالد اشک ماتم می ریختند و به سر و سینه می زدند.

این گزارش می افزاید، مردم از همه جا آمده بودند،از شهرهای دور و نزدیک و به ویژه از سراسر شهرستان دارالمومنین بابل تا ارادت خود را به یکی از اسوه های زهد، صداقت، و مقام علمای ربانی مازندران ابراز کنند و ضمن تجلیل از مقام شامخ روحانیت، پیوند عمیق خود را با علما و فقها نشان دهند.

گفتنی است، پیکر مطهر این عالم بزرگوار فردا از ساعت 9 صبح از آستانه امامزاده قاسم بابل به سمت حوزه علمیه فیضیه مازندران در روستای سلطان محمدطاهر تشییع می شود و سپس برای دفن به قبرستان وادی السلام در نجف اشرف منتقل خواهد شد./1313/202/ب3

ارسال نظرات