۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۶۴۴۱۱
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن به دنبال تضعیف ولایت است

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان این‌که دشمنان به دنبال تضعیف ولایت هستند، گفت: کافران در هر جایی که بتوانند می نشینند و برای نابودی دین نقشه ها می کشند.
ولایتمداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام سید علی مهدوی نیا استاد حوزه و دانشگاه امشب در گلزار شهدای شهر اختیار آباد در مراسم یادواره شهدای این شهر گفت: شهدا راه و خط ولایت را برای زندگی خود برگزیدند؛ راهی صحیح و هیچ وقت از راه ولایت فاصله و زاویه نگرفته اند.

وی افزود: امانت هایی که پیامبر(ص) نزد امت خود گذاشتند کتاب خدا و اهل بیت بود و بعد از رحلت ایشان عده ای با  فتنه ها اسلام را وارونه کردند تا جایی در خطبه های نماز جمعه اهانت به حضرت علی(ع) می کردند.

استاد حوزه علمیه گفت: حضرت محمد(ص) برای جامعه خود خط ولایت را ترسیم کردند، آن طور که جامعه بایستی از این راه می گذشت با بی بصیرتی خود راهی اشتباه انتخاب کردند.

وی بیان کرد: کتاب خدا و اهل بیت دو دستگیر محکم هستند؛ بدون هر کدام بر پیکره اسلام شکاف وارد می شود، شهدای عزیز ما با ولایت، خود را به خط یگانگی خدا رساندند.

حجت‌الاسلام مهدوی نیا تاکید کرد: حضرت اباالفضل(ع) سه برادر خود را در راه ولایت فرستاد و خود هم در راه ولایت امام حسین(ع) و در راه خدا شهید شد؛ این خط و راه شهادت است؛ دو ریسمان اهل بیت و کتاب خدا پیامی از شهدا هستند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر در جامعه ولایت قیچی شود جامعه نابود می شود؛ دشمنان اسلام و شیعه دنبال همین یک راه هستند، اما آرامش مردم در زیر سایه ولایت می باشد؛ بعد از حضرت امام خمینی(ره) سکان دار کشتی اسلام مقام معظم رهبری هستند.

وی عنوان کرد: دشمنان فهمیده اند که از کجا نفوذ پیدا کنند و ضربه به دین بزنند طرح ها و ایده های خود را در شوراهای خود کارشناسی کرده اند و متوجه شده اند که باید با بی حجابی ایران را نابود کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا در پایان گفت: کافران در هر جایی که بتوانند می نشینند و برای نابودی دین نقشه ها می کشند؛ هر چیزی که ما فکر می کنیم قرآن و شهدا پاسخ داده اند دشمن ما خائن است و اما سکان دار بصیر، دانا و توانای کشور ما و جهان اسلام مقام معظم رهبری بیدار هستند./202/972/ب1

ارسال نظرات