۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۶۴۵۸۰
حسن عباسی:

تکبر برخی درباره برجام امنیت کشور را تهدید می کند/ برخی لیبرال های داخلی به دنبال تغییر اهداف انقلاب هستند

عباسی با اشاره به مسائل و مشکلات داخلی کشور گفت: ما سرگرم بازرگان و بنی صدر و منتظری ها نشدیم، راه راپیش بردیم، حال نیز منتظر دولتی که نمی تواند ارز را کنترل کند نمی شویم، راه خودمان را ادامه می دهیم.
دکتر حسن عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حسن عباسی رییس مرکز دکترینال و استراتژیک بدون مرز، در یادواره شهدای کوی امام خمینی(ره) گفت: با گزارش ارائه شده از بنیاد شهید، ایران اسلامی 1000 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است و گل سر سبد این شهدا حاج حسین همدانی همشهری شما مومنین بود که در راستای اهداف ایران اسلامی رشادت های فراوانی از خود به جای گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی وقتی اوضاع کشور آرام بود، بعضی ها که از فیض شهادت جا مانده بودند در حسرت مجاهدت در راه خدا بودند تا باب جهاد به واسطه جنگ تحمیلی برای آنها باز شده بود و بعد از جنگ برای جوانان امروز نیز باب شهادت باز شده است که 1000 شهید مدافع حرم نامشان در این وادی می درخشد.

عباسی گفت: عدد، عدد بزرگی است، 1000 خانواده داغ دار شدند که ما را یاد شهدای کربلا می اندازد، و لیبرال ها از این می ترسند، از شهادت و روحیه شهادت طلبی می ترسند لیبرال ها دین را برای دنیا می خواهند ولی امام خمینی(ره) گفت من دنیا را برای دین می خواهم.

وی افزود: جریان فتنه گر از این مساله ناراحت می شود، از حسین همدانی ها و مدافعان حرم، در زمان کودتای سبز که نقشه اش را اوباما و هیلاری کیلینتون کشیده بود حسین همدانی ها  جلوی شان ایستادند، آری این جماعت از نیروهای انقلابی بدش می آید، امام گفت در مقابل دین ما بایستید در مقابل دنیایتان می ایستیم، در مقابل رانت و حقوق نجومی و اختلاس شما می ایستیم ما تا به حال جلوی آمریکا ایستادیم جلوی شما هم می ایستیم.

رییس مرکز دکترینال و استراتژیک بدون مرز تصریح کرد: امروز که نیروهای کفار محاصره شده اند، امریکا مستقیما وارد عمل شده و مانند دفاع مقدس به کفار سلاح شیمیایی داده است، سرهنگ فراکونای امریکایی گفت وظیفه من در جنگ ایران با عراق این بود که  مطمئن شوم عراق از سلاح شمیمیایی در ایران استفاده کرده است.

وی با اشاره به موقعیت ما در منطقه افزود: ایران در جنگ تحمیلی با عراق مستقیما با امریکا و تعداد زیادی از کشورها جنگید در حال حاضر نیز با ژنرال های ناتو، ترکیه، اسرائیل، عربستان، امریکا در حال جنگ هستیم.

عباسی گفت: امروز شهر حلب آزاد شده و موصل نیز نزدیک به آزاد شدن است، آری 1000 شهید دادیم تا سوریه را آزاد کنیم، عراق را آزاد کنیم و در کنار همه اینها نیروهایی چون فاطمیون افغانستان، حیدریون عراق، حزب الله لبنان و خود مردم سوریه را داریم.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز ما بسیج دیگری در منطقه مشاهده می کنیم، در عراق، سوریه، لبنان و کشورهای دیگر منطقه، فرماندهان ما چند ملیتی شدند، دنباله روهای انقلاب باید از این قدرت بترسند، باید جلوی مراسم شهید را بگیرند و جلوی تبلیغات آن را بگیرند.

رییس مرکز دکترینال و استراتژیک بدون مرز گفت: وقتی معاون صدام  معاون ابوبکر بغدادی شد و با بیشتر ارتشی های عراق رابطه داشت بغداد تا حد سقوط پیش رفت تا اینکه ایران اسلامی به کمک آنها شتافت، حیدرالعبادی گفته اگر ایران دیر می رسید بغداد از دست رفته بود.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات داخلی کشور افزود: ما سرگرم بازرگان و بنی صدر و منتظری ها نشدیم، راه راپیش بردیم، حال نیز منتظر دولتی که نمی تواند ارز را کنترل کند نمی شویم، راه خودمان را ادامه می دهیم.

عباسی گفت: شیخ زکزاکی نسیم امام و انقلاب به او می خورد، شیعه می شود، هزاران نفر را شیعه می کند، پسرانش را شهید می کنند و خود و همسرش را زندانی می کنند و انقلاب ما اینگونه صادر شده است، حال طبیعی است دنبال رو های استعمار و فتنه گران داخلی باید از این صادر شدن انقلاب بترسند.

وی افرود: امویان و عباسیان نیز خواستند قبر امام علی(ع) و امام حسین(ع) را از بین ببرند اما چه شد؟ امروز بیش از بیست میلیون جمعیت در مراسم  اربعین شرکت می کنند آری فتنه گران راهی را از پیش نخواهند برد.        

عباسی خاطر نشان کرد: 400 سال پیش جنگ  30 ساله مذهبی بین مسیحیان افتاد و دین به حاشیه رفت، حال غرب همین نسخه را با شیعه گری تفکیری و وهابی گری برای مسلمانان پیچیده است و در حین حال رهبری با عملکرد به جای خود جلوی این مساله را گرفت.

وی در ادامه افزود: دولت فعلی می گوید با برجام سایه جنگ از روی ایران برداشته شد، آیا سایه جنگ 30 ساله مذهبی برداشته شد؟ آیا سیاست خارجی دولت جلوی برنامه جنگ مذهبی را گرفت؟ نه؛ بلکه اقتدار رهبری بود که دعوت از سران اهل تسنن و علمای شیعه و درخواستی که مبنی بر جلوگیری این مساله بود را کردند، شیعیان در قم با برگزاری جلسه ای از شیعه گری تکفیری و هم اهل تسنن در روسیه جلسه ای  برگزار کردند و جریان وهابی گری را از اهل تسنن جدا دانستند.
دکتر عباسی در رابطه با تحریم ها گفت: تحریم از زمان دولت هاشمی تا به حال بوده و هر ده سال تمدید شده و با تحقیقاتی که ما و تعداد زیادی از دانشجویان  این مملکت و به قول رئیس جمهور،دلواپسان انجام دادیم تحریم ها 5درصد روی اقتصاد این مملکت نقش دارد و با این حال دولت چقدر در مذاکرات با امریکا و دشمن کنار آمد برای تحریم و دوباره در همین روزها تحریم ده سال دیگر تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست اقتصادی درهای باز چین گفت: هدف اصلی دولت عملی کردن سیاست درهای باز چین است و این سیاست دارای چهار ویژگی است نخست جذب سرمایه خارجی دوم بدست آوردن تکنولوژی ساده سوم تولید انبوه تکنولوژِی ساده چهارم صادرات انبوه آن، که از اول رهبر معظم انقلاب با این طرح مخالف بود، وقتی تحریم هایی که امریکایی ها بیست سال است که انجام دادند آن هم این است که هیچ کشوری حق سرمایه گذاری در ایران را ندارد چطور در ایران فعالیت اقتصادی با خارج صورت می پذیرد؟

دکتر عباسی گفت: دشمن می خواهد کشور ما از داخل عوض کند، دین را به انزوا ببرد آنها با ظاهر اسلامی و اندیشه لیبرال موافق اند همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود گفتند آنها با صورت نظام کار ندارد با سیرت نظام کار دارد و لو یک عمامه به سر در راس باشد.

وی گفت: ماییم و جنگ ناتمام، ابوسفیان سال ها با پیامبر جنگید و در آخر از روی اجبار مسلمان شد و شجره ملعونه را بوجود آورد، کربلا را بوجود آورد، به داخل نظام اسلام نفوذ کرد و از داخل خراب کرد، در حال حاضر ما ماندیم ابوسفیان ها و اشعث بن غیث ها که باید با آنها مقابله کنیم.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: تکروی و تکبر برخی افراد در باره برجام امروز امنیت ملی کشور را تهدید می کند و به مخاطره انداخته است و این درحالی است که باید برای این مساله چاره جویی کرد./979/پ201/ج

ارسال نظرات