۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۶۴۷۸۹
امام جمعه خرم آباد:

مطالبه رهبری و مردم برخورد با فساد و حقوق های نجومی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت برخورد جدی دولت با حقوقهای نجومی و مفسدان اقتصادی گفت: مهم ترین مطالبه مردم و رهبری برخورد با این مفسدان و برقراری عدالت است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته بر پرداخت مالیات تأکید کرد و گفت: پرداخت نکردن مالیات و عوارض از سوی مردم حاصل بی عدالتی ها و تخلفها است.

وی با بیان اینکه در امر مالیات باید عدالت مالیاتی مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید با اجرای عدالت از فرار مالیاتی جلوگیری کرد.

پرداخت مالیات نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

امام جمعه خرم آباد به تخفیف و معافیتهای مالیاتی نابجا اشاره کرد و عنوان داشت: معافیت مالیاتی بی ضابطه موجب ضرر و زیان به اقتصاد جامعه است.

وی در ادامه پرداخت مالیات را در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم دانست و گفت: اخذ مالیات باید متناسب با توان مالی افراد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت پرداخت مالیات در جهت اداره جامعه بر اساس ظرفیتهای درونی اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر باید جلوی تخلفات را بگیرد و رسانه ها نیز باید تخلفات را انعکاس بدهند.

بصیرت و آگاهی بهترین سلاح دانشجویان است

وی در ادامه با گرامیداشت 16 آذرماه روز دانشجو گفت: علم و تقوا سلاح مهم دانشجویان برای بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ایران اسلامی از ظرفیت نیروی انسانی توانمندی همچون قشر دانشجو برخوردار است، خاطرنشان کرد: دانشجویان آگاه و با بصیرت، ضد استکبار و مطالبه گر از اقشاری هستند که منویات رهبری را با جدیت دنبال می کنند.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد جدی دولت با فساد  و حقوقهای نجومی گفت: مهم ترین مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب از دولت و دستگاه قضایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برقراری عدالت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: بی تفاوتی دولت در برخورد با حقوقهای نجومی موجب بی اعتمادی مردم شده و فاصله طبقاتی را زیاد می کند.

نیروی دریایی از منافع جمهوری اسلامی حفاظت می کند

وی در ادامه با گرامیداشت روز نیروی دریایی بیان داشت: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس فراموش نشده و مقاومت 34 روزه تکاوران دریایی در خرمشهر به خوبی ایفای نقش کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برخوردار بودن نیروی دریایی از توان دفاعی بالا خاطرنشان کرد: تأمین امنیت دریایی، ایستادگی در برابر دزدان دریایی و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی در دریا از وظایف مهم نیروی دریایی است./9459/پ201/ج1

ارسال نظرات