۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۶۴۸۸۱
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف کرمان خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه عمرانی در اماکن متبرکه کرمان

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف کرمان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 30 پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه وقف در کرمان خبر داد.
افشار پور

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، سجاد افشار پور، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه وقف بیش از 30پروژه عمرانی در بخش های سرمایه گذاری موقوفات و عمرانی در اماکن متبرکه در دست افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های سرمایه گزاری موقوفات بازسازی حمام ابراهیم خان بازار قیصریه با حضور استاندار کرمان است که از این حمام جهت استفاده از موزه ونمایشگاه بازار طلا استفاده خواهد شد.

افشار پور، به پروژه های عمرانی اماکن متبرکه استان اشاره کرد و گفت: افتتاح و کلنگ زنی ساختمان شبستان، تربت خانه، سرویس بهداشتی، خانه عالم و سایر کاربرهای دیگر در آستان امامزادگان استان با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی در دهه وقف افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی در خصوص هزینه هاو اعتبارات بازسازی عملیات اجرایی اماکن متبرکه گفت: تامین اعتبارات لازم از محل نذورات مردمی ،کمک خیرین بقعه ساز در قالب طرح مودت ، اعتبارت سازمانی اوقاف و کمک اعتبارات دولتی در قالب وام انجام شده است.

افشار پور تصریح کرد: بر اساس تدابیر نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف کشور تا پایان سال جاری مرمت ، بازسازی و احداث سرویس های بهداشتی در تمامی اماکن متبرکه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل اماکن متبرکه به قطب فرهنگی و معنویی، خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده در بقاع متبرکه استان بتوانیم زیر ساخت های عمرانی لازم را تکمیل کنیم./9709/102/ب3

 

ارسال نظرات