۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۶۵۷۴۳
همزمان با برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری صورت گرفت؛

رونمایی از 3 اثر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه

همزمان با برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد از سه اثر «فقه رسانه»، «جنگ نرم، نفوذ و سواد رسانه ای» و «سلامت جنسی در جامعه اسلامی» رونمایی شد.
نمایشگاه پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد، از سه اثر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه رونمایی شد.

این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران و تنی چند از مسؤولان حوزه علمیه خراسان برگزار شد، از سه اثر «فقه رسانه»، «جنگ نرم، نفوذ و سواد رسانه ای»  و «سلامت جنسی در جامعه اسلامی با تاکید بر نقش رسانه ملی» رونمایی شد.

کتاب «فقه رسانه» نوشته حجت الاسلام علی نهاوندی، مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، به سلسله مباحثی در مورد فقه رسانه و در سه فصل شامل «اصول، مبانی، تعاریف و کلیات»، «موضوعات، مفردات و احکام فقهی رسانه» و «حقوق رسانه‌ها یا رگولاتوری» تدوین شده است.

همچنین کتاب «جنگ نرم، نفوذ و سواد رسانه ای» به نویسندگی محمدرضا خوشرو که در پنج فصل اصلی شامل «جنگ نرم؛ سواد رسانه‌ای، مفهوم‌شناسی و مبانی نظری»، «جنگ نرم در آیات قرآن کریم و دیدگاه امام و رهبری»، «جنگ نرم در حوزه خانواده و سبک زندگی»، «جنگ نرم در حوزه باورها و اعتقادات دینی» و «جنگ نرم در حوزه انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش ها آن» تشکیل شده است، نیز در این مراسم رونمایی شد.

گفتنی است، سومین اثری که در این نمایشگاه رونمایی شد، کتاب «سلامت جنسی در جامعه اسلامی با تاکید بر نقش رسانه ملی» به نویسندگی دکتر ابراهیم شفیعی سروستانی بود که این اثر با هدف تبیین اهداف کلان، راهبردها و سیاست‌های رسانه ملی در حوزه گسترش سلامت جنسی و مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های جنسی در ایران، تدوین و نگارش شده است./203/859/ب1

ارسال نظرات