۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۷۳۸۸
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

داعش برای تقویت موج اسلام هراسی در دنیا ایجاد شده است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان که هر روز بر پیروان اسلام افزوده می‌شود و مردمی که تشنه عدالت و معارف ناب الهی هستند، رو به اسلام می‌آورند، اسلام هراسی نیز از سوی دشمنان تقویت می‌شود و پیدایش داعش، در همین جهت است.
پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۴ آذر در همایش «نقش مردم بلوچستان در استکبارستیزی و دفاع مقدس» که در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد، گفت: پیامبر گرامی اسلام با اخلاق و سیرت نیکوی خودشان، قلب مردم جهان را جذب می‌کردند، به طوری که پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز رسالت ایشان، دین اسلام در سطح وسیعی گسترده شد.

وی افزود: پیام ایشان آنقدر تأثیرگذار بود که توانست شرق و غرب عالم را دربر بگیرد؛ با وجود همه نقشه‌ها و اتهاماتی که دشمنان اسلام نسبت به رسول خدا روا داشتند، روز به روز محبوبیت ایشان درمیان گروه‌های مختلف بیشتر شد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز هم موج اسلام خواهی به شدت رو به گسترش است؛ نه تنها در خاورمیانه و آسیا، بلکه در اروپا، آفریقا و آمریکا به شدت مردمی که تشنه عدالت و حقانیت هستند، به سمت اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: همانطور که گرایش به اسلام زیاد شده است، دشمنان نیز بر شدت موج اسلام هراسی می‌افزایند تا بلکه از گسترش اسلام جلوگیری کنند. گروه‌های تکفیری همچون داعش هم در همین راستا ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام پژمانفر عنوان کرد: در برخی شهرهای غیر اسلامی، امروزه تراکم جمعیتی به نفع اسلام در حال تغییر است و به همین ترتیب، دشمنان این دین الهی سعی دارند با رواج اسلام هراسی، چهره منفور و خشنی از اسلام ارائه دهند.

وی بیان کرد: کشورهایی که خود را به ظاهر مسلمان می‌دانند، اما بر اختلافات دامن می‌زنند، مسلمانان یمن را به خاک و خون می‌کشند، اما تابحال یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام نداده‌اند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: راه ما امروز، رساندن پیام پیامبر(ص) به مردم دنیاست؛ باید گفتمان دینی را در سطح جهان گسترده ساخته و اسلام واقعی را به مردم جهان معرفی کنیم./202/831/ب1

ارسال نظرات