۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۶۸۶۳۷
مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی:

۹ دی متعلق به هیچ جناحی نیست

حجت الاسلام مصائبی ۹ دی را حماسه ای بی مانند در تاریخ انقلاب دانست و گفت: این روز بزرگ نباید به جهت جناحی گری با نگرشهای سیاسی، جناحی، گروهی و جبهه ای آمیخته شود.
حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های ۹ دی، این روز را حماسه ای بی مانند در تاریخ انقلاب دانست و اظهار داشت: این روز بزرگ نباید به جهت جناحی گری با نگرشهای سیاسی، جناحی، گروهی و جبهه ای آمیخته شود.

وی با بیان اینکه نگرش جناحی از عظمت این روز بزرگ خواهد کاست، گفت: این روز بزرگ متعلق به انقلاب و ملت ایران است، ۹ دی نماد بصیرت و آگاهی مدرم ایران در پیروی و حمایت از ولایت فقیه است، دخالت دادن اهداف و غرایض سیاسی و جناحی در ۹دی در حقیقت ظلمی آشکار در حق ملت است.

حجت الاسلام مصائبی فتنه ۸۸ را برنامه مدون دشمن برای ضربه به نظام اسلامی و انقلاب خواند و ابراز داشت: هدف اصلی توطئه براندازی نظام از طریق مزدوران خودفروخته داخلی و دشمنان خارجی نظام بود که در این میان باز این هوشیاری و بصیرت مردم و حضور به موقع در صحنه بود که دشمن را مأیوس کرد.

وی با تأکید بر برنامه های تببینی در رابطه با ۹دی و ابعاد مختلف آن، خاطرنشان کرد: این روز باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد، گرامیداشت 9 دی احترام به مردم و بیعت مجدد با ولی فقیه زمان است و ربطی به مسائل گروهی و جناحی ندارد و در حقیقت این روز، روز ولایت و مردم ایران است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ابراز داشت: نهادها، سازمان ها و ارگان های مختلف از جمله دانشگاه تبریز، بسیج استادان و دانشجویان استان، سپاه عاشورا و اوقاف و امورخیریه گزارشی از برنامه های خود برای گرامیداشت 9 دی و دهه فجر انقلاب اسلامی را ارایه کردند.

وی با بیان اینکه برنامه های روز ۹ دی با هدف تبین ابعاد مختلف این روز با همکاری سازمانها و نهادها مختلف برنامه ریزی شده است، گفت: از این رو امید است طی این برنامه های ابعاد مختلف این روز تاریخی برای مردم بیشتر و عمیق تر تبیین شود و بر هوشیاری و شناخت مردم به ویژه نسل جوان افزوده شود./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات