۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۶۸۶۶۱
امام جمعه قیدار:

آزادسازی حلب تحقق وعده الهی برای پیروزی جبهه حق بود

امام جمعه قیدار با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در حلب سوریه، گفت: آزادسازی حلب تحقق وعده الهی مبنی بر نصرت مجاهدان اسلام و تفسیر عینی «ان تنصرالله ینصرکم» بود که به‏ حق می‏ توان گفت حلب را خدا آزاد کرد.
امام جمعه قیدار

حجت الاسلام سید علی طالبی، امام جمعه قیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به موقعیت استراتژیک حلب سوریه در منطقه، اظهار داشت: پس از شش ماه نبرد سخت، سرانجام شهر استراتژيك حلب در سوريه از سوی نيروهاي جبهه مقاومت آزاد شده و پيروزي جبهه مقاومت در حلب گامي محكم و مؤثر در راستاي تحقق سوريه واحد بود.

وی در ادامه با اشاره به طرح آمریکایی تجزیه کشورهای خاورمیانه، افزود: آزادسازي حلب، طرح آمريكایی خاورميانه جديد كه مبتني بر تجزيه كشورهاي منطقه که شروعش هم از سوريه و حلب و سپس در عراق بود را با شكست مواجه كرد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در حلب سوریه، گفت: آزادسازی حلب تحقق وعده الهی مبنی بر نصرت مجاهدان اسلام و تفسیر عینی «ان تنصرالله ینصرکم» بود که به‏ حق می‏ توان گفت حلب را خدا آزاد کرد و این آزادی هدیه الهی در هفته مبارک وحدت به امت اسلام بود.

امام جمعه قیدار در ادامه گفت: آزادسازی حلب یعنی شکست توطئه‏ ها و نقشه‏ های شوم تجزیه‏ طلبانه جبهه استکبار و پایان عمر ائتلاف دروغین مبارزه با تروریسم و سیاست های منافقانه و پوچ حامیان اصلی تروریسم و همچنین آزادسازی حلب یعنی رسوایی مدعیان حقوق بشر و ناکارآمدی نهادهای به‏ اصطلاح بین‏ المللی در ارتباط با منطقه و جهان اسلام.

وی در ادامه با اشاره به عدم کارآمد بودن همیشگی مذاکره با دشمن، تصریح کرد: پيروزي جبهه مقاومت در حلب پيام مهمي را به دشمنان مخابره كرده و نشان داد كه در گرفتن حقوق حقه يك ملت، تنها مذاكره مفيد نبوده و بايد در مواقع ضروري با تمامي قوا در مقابل متجاوزان ايستاد.

حجت الاسلام طالبی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، خاطر نشان کرد: گوشه گوشه حلب بي‏ باكي رزمندگان پرافتخار مدافع حرم را از ياد نخواهد برد، حلبي كه به نعمت خون پاك شهداي مدافع حرم استوار ماند.

این مقام مسؤول در پایان تأکید کرد: آنچه قابل توجه است، تأثير هدايت هاي اميد عالم اسلام، مقام معظم رهبری است كه اكنون نتيجه داده و همگان به آن شهادت مي ‏دهيم و این واقعیات بايد در تاريخ ثبت شود. /949/302/ب2

ارسال نظرات