۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۶۸۷۱۲
به همت کتابخانه‎ آستان علوی؛

بیش از 200 کتاب الکترونیک پیرامون حضرت علی منتشر شد

​بیش از 200 عنوان کتاب پیرامون حضرت علی (ع) ونهج البلاغه به صورت لوح فشرده از سوی کتابخانه آستان علوی گردآوری و منتشر شد.
کتاب الکترونیک پیرامون حضرت علی

به گزارش خبرگزاری رسا، با تلاش کارکنان کتابخانه وابسته به آستان بیش از 200 عنوان کتاب پیرامون حضرت علی (ع) ونهج البلاغه به صورت لوح فشرده گردآوری و منتشر شد.

علی لفته از مسؤولان کتابخانه آستان علوی در این رابطه به خبرنگاران گفت: در راستای ارائه خدمات علمی و فرهنگی به پژوهشگران و محققان عزیز بیش از 200 عنوان کتاب و مقاله و سخنرانی پیرامون حضرت علی (ع) ونهج البلاغه گردآوری کرده و به صورت لوح فشرده منتشر کردیم.

وی افزود: این لوح فشرده شامل 200 عنوان کتاب، 52 سخنرانی، چندین مقاله و تصاویری از چند نسخه خطی از کتاب نهج البلاغه و چند فایل صوتی حاوی خطبه هایی از نهج البلاغه در این مجموعه گنجانده شده است.

علی لفته خاطرنشان کرد: در بخش رایانه و سمعی بصری کتابخانه آستان موضوعات مختلف دیگری را نیز به صورت الکترونیک فهرست بندی کردهایم و در این زمینه فهرستهای ویژهای برای موضوعات تاریخ عراق و نجف و موضوعات دیگری از قبیل جامعه شناسی و زیست شناسی و علوم رایانهای و ستاره شناسی و پزشکی و فیریک وشیمی و روان شناسی و علوم مهندسی نیز در اختیار داریم.

وی در ادامه به سایر امکانات واحد الکترونیک کتابخانه آستان اشاره کرد و گفت: دانشنامه علم رجال و حدیث ویژه طلبههای حوزه علمیه که شامل 92 عنوان کتاب الکترونیک است از دیگر نرم افزارهای موجود در این واحد است و علاوه بر آن بیش از 527 فایل صوتی حاوی سخنرانیهای مهم اساتید حوزه علمیه در این واحد بایگانی شده است./994/ب103/د

ارسال نظرات