۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۶۹۴۵۷
امام جمعه هشترود:

9 دی حماسه ای بزرگ و مردمی بود

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه ۹ دی یک حماسه بزرگ و مردمی بود، گفت: در این روز مردم بزرگ و ولایتمدار ایران در برابر توطئه دشمنان نظام و اسلام ایستادند و بر نقشه های شوم استکبار مهر پایان زدند.
حجت الاسلام رحيمي، امام جمعه هشترود

حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه ۹ دی یک حماسه بزرگ و مردمی بود، اظهار داشت: در این روز مردم بزرگ و ولایتمدار ایران در برابر توطئه دشمنان نظام و اسلام ایستادند و بر نقشه های شوم استکبار مهر پایان زدند.

وی ۹دی را با عظمت و بزرگ خواند و افزود: اگر ده‌ها کتاب و تحلیل نوشته شود تا شور و عظمتی که ملت ایران در این روز خلق کردند را بیان کنند ار آن عاجز خواهند بود، در سال 88 همه دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا با ارائه شبهه تقلب در انتخابات و ابطال آن، انقلاب را ساقط کنند.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با پافشاری به اجرای قانون در کشور در آن زمان در مقابل فتنه‌گران به همراه مردم ایستادند و نقشه آنها را خنثی کردند، افزود: اگر پافشاری رهبر انقلاب در عمل به قانون نبود، اگر مدیریت مدبرانه ایشان در این دوران سخت نبود، مشخص نبود که بر سر این انقلاب چه خواهد آمد.

وی فتنه ۸۸ را یک برنامه و توطئه بزرگ برای براندازی نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: فتنه سال 88 با جنگ روانی دشمنان نظام به راه انداخته شد تا نظام را به ورطه سقوط برسانند ولی مردم و رهبری در کنار هم ایستاده و چشم فتنه را در 9 دی کور کردند.

حجت الاسلام رحمیی با بیان اینکه عده ای در این دوران نظام اسلامی را تنها گذاشتند، خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین زمانهای انقلاب عده‌ای به نظام خنجر کشیدند حتی آنهایی که همراه با انقلاب بودند، ولی امروز آن فتنه‌گران در نظام اسلامی صاحب منصب هستند و باز هم علیه آن برنامه‌ریزی می‌کنند که این از مظلومیت نظام است.

وی با اشاره به برخورد رئوفانه انقلاب با فتنه گران و سران فتنه، تصریح کرد: خیلی از فتنه‌گران اگر در کشورهای دیگر بودند به اعدام محکوم می‌شدند، در کودتای ترکیه دیدیم که بر سر کودتاگران چه آوردند، اما امروز آزادانه حقوقهای نجومی می‌گیرند و دل مردم را هم به رنج آورده‌اند،

امام جمعه هشترود با بیان اینکه باید ملت و مسؤولان پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنند تا کشور دچار آسیب نشود، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران تا به امروز با قدرت به حرکت خود ادامه داده است همه به برکت ولایت فقیه بود، این مطلب در برجام و مذاکرات آن برای همه مشخص شد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات