۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۶۹۵۵۲

بازدید مدیر مدرسه مجازی فقاهت از م‍ؤسسه رسا

مدیر مدرسه مجازی فقاهت از موسسه فرهنگی و رسانه ای رسا بازدید و از نزدیک با بخش‌های مختلف این مجموعه حوزوی آشنا شد.
بازدید مدیر مدرسه مجازی فقاهت از خبرگزاری رسا بازدید مدیر مدرسه مجازی فقاهت از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد جوادی، مدیر مدرسه مجازی فقاهت، از موسسه فرهنگی و رسانه ای رسا بازدید و از نزدیک با بخش‌های مختلف این مجموعه حوزوی آشنا شد.

وی در این بازدید که بیش از 2 ساعت انجامید، افزون بر حضور در تحریریه خبرگزاری رسا از بخش های مختلف معاونت فضای مجازی و پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی وسائل، پایگاه جامع حوزوی سبک زندگی، پایگاه جریان شناسی فکری روحانیت(رسای اندیشه)، پایگاه جامع حوزوی صهیون پژوهی تیه، معاونت نشریات و نشریه رسائل بازدید کرد.

جوادی ضمن تجلیل و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته موسسه رسا، اظهار کرد: حجم فعالیت‌های صورت گرفته در این موسسه با دیگر موسسات قابل مقایسه نیست و با وجود اینکه نیروهای حوزوی و انقلابی در این مرکز فعالیت می کنند، این موسسه می تواند برای نظام و انقلاب موثر واقع شود.

وی همچنین برای همکاری دوجانبه میان موسسه رسا و موسسه صدای بهار و مدرسه مجازی فقاهت اعلام آمادگی کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در این موسسه وجود دارد برای توسعه و گسترش برنامه های زیرساختی این موسسه آماده همکاری هستیم.

گفتنی است،مدرسه فقاهت، نخستین مدرسه علمیه مجازی  است که پخش زنده دروس خارج فقه و اصول مراجع تقلید، علمای بلاد و شخصیت‌های حوزوی را در ایران و کشورهای لبنان، عراق، عربستان، سوریه و افغانستان پوشش می‌دهد و علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این شبکه مجازی به نشانی eshia.ir مراجعه کنند./917/پ202/س

ارسال نظرات