۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۶۹۵۹۰
حجت الاسلام ذوالنور در گفت وگو با رسا:

فتنه گران در مسیر براندازی نظام حرکت کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از منصب‌دارن هنوز دل در گرو سران و عاملان فتنه دارند.
9 دی حجت الاسلام ذوالنور حجت الاسلام ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا با اشاره به ابعاد مختلف حماسه 9 دی، گفت: نهم دی تجلی اراده و حضور انقلابی مردم ایران در کل پهنه میهن اسلامی بود. در این روز مردم ماهیت سران فتنه و سران نظام سلطه و ارتباط تنگاتنگ این دو را با هم درک کردند.

وی افزود: جسارت و اهانت به عاشوا و فرهنگ عاشورایی کاری کرد که مردم به خیابان‌ها بیایند و آخرین میخ را بر تابوت فتنه و فتنه‌گران بکوبند.

حجت الاسلام ذوالنور در پاسخ به این سوال که چرا گاهأ حتی از تریبون‌هایی مانند مجلس نیز جریان نهم دی کمرنگ می‌شود؟،گفت: رگه‌های فتنه همواره در زیر خاکستر وجود دارد و برطرف نشده است، برای مثال برخی از افراد منصب‌دار هنوز وجود دارند که دل در گرو اصحاب فتنه دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلباختگان به فتنه از هر فرصتی برای بروز آرزوهای خود استفاده می‌کنند. این افراد می‌خواهند نهم دی‌ماه را کمرنگ کنند و حتی فتنه را از اذهان مردم پاک کنند، حتی تا آنجا پیش بروند که موضوع فتنه 88 را یک اعتراض انتخاباتی معمولی جلوه دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز داشت: واقعیت فتنه 88 این بود که نظام سلطه تنها به براندازی نظام و جمهوری اسلامی اسلامی فکر می‌کرد و فتنه‌گران نیز در آن راه حرکت می‌کردند./856/ت302/ج

ارسال نظرات