۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۶۹۶۰۹

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف مبارزه با فساد اداری و فساد اقتصادی و با توجه به مشکلات اقتصادی که در راس آن بیکاری جوانان، رکود اقتصادی، گرانی و کاهش قدرت خرید مردم است، اعلام موجودیت کرد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز یکشنبه پنجم دی ماه در نشستی با حضور نیروهای انقلابی و مردمی اعلام موجودیت کرد.

حجت‌الاسلام حسن رحیمیان، مرضیه وحید دستجردی، مهدی چمران، یحیی آل‌اسحاق، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستا آزاد،‌ محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی و نادر طالب‌زاده 10 نفری هستند که با حضور آنها این جبهه اعلام موجودیت کرد.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با هدف مبارزه با فساد اداری و فساد اقتصادی و با توجه به مشکلات اقتصادی که در راس آن بیکاری جوانان، رکود اقتصادی، گرانی و کاهش قدرت خرید مردم است و از آستانه تحمل جامعه فراتر رفته تشکیل شد.
این جبهه برخاسته از متن نیروهای مومن و انقلابی سراسر کشور در فرآیندی مشارکتی و مبتنی بر مردم‌سالاری امروز اعلام موجودیت کرد.
این جبهه در گام نخست «مجمع مردمی نیروهای انقلاب» را تشکیل داده و در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در جهاد مقدس مبارزه با فساد و هموار کردن مسیر پیشرفت و عدالت برای کشور دعوت کرده است./856/پ202/ج1

ارسال نظرات