۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۶۹۸۰۰
آیت الله علوی گرگانی:

بسیاری از مردم آگاهی صحیحی نسبت به مسائل مهدویت و امام زمان ندارند

حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسؤولان آینده روشن تاکید کرد که بسیاری از اقشار جامعه آگاهی درستی از مسائل مرتبط با مهدویت و امام زمان(عج) ندارند.
دیدار مسؤولان آینده روشن با آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار حجت‌الاسلام پور سید آقایی رییس مؤسسه آینده روشن و پژوهشگاه مهدویت، از فعالیت های این مؤسسه تقدیر کرد و گفت: انصافا زحمت هایی که در این زمینه کشیده می شود قابل تقدیر و تشکر است.

استاد برجسته خارج حوزه بر لزوم آگاه سازی مردم تاکید و تصریح کرد: بسیاری از مردم راجع به مسائل مهدویت آگاهی لازم را ندارند و گاهی اوقات ممکن است مطالبی بیان شود که زیبنده نیست.

وی تصریح کرد: در مورد ادیان باید نشست و بررسی و مذاکره کرد که آنها دنبال چه چیزی هستند و آیا مطلبی دارند قابل عرضه باشد یا خیر.

حضرت آیت الله علوی گرگانی وظیفه روحانیت را در تبیین مسائل مرتبط با مهدویت و امام زمان(عج) بسیار مهم دانست و گفت: روحانیت باید مسائل و موضوعات مرتبط با امام زمان(عج) را به بهترین شکل ممکن در جامعه تبیین کنند.

وی تلاش برای معرفی صحیح مکتب اهل بیت(ع) را بسیار مهم و امری مقدس قلمداد کرد و از تمامی افرادی که به نحوی در این مسیر تلاش می کنند تقدیر کرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام پورسید آقایی گزارشی از فعالیت های مؤسسه آینده روشن ارائه کرد. /9241/پ202/ج

ارسال نظرات