۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۰۵۹۶
حجت الاسلام قهری:

نهم دی ماه روز مقابله ایران با فتنه مستکبران جهانی بود

معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ملایر گفت: حماسه و حضور مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی تمامی معادلات دشمن و فتنه گران داخلی را بهم ریخت.
حجت الاسلام قهری

حجت الاسلام علیرضا قهری، معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، گفت: نهم دی ماه 88 نشانه استحکام انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه افزود: حضور پرشور  مردم انقلابی ایران به دشمنان و فتنه گران داخلی نشان داد که اقتدار و اتحاد مردم ایران را با هیچ نیرگی نمی توان خدشه دار کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ملایر با توجه به اهمیت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، اظهار داشت: روز نهم دی ماه سبب یادآوری حماسازی ملت ایران به جهانیان می شود.

وی افزود: حضور مردم در گرامیداشت 9 دی نشانگر پایبندی آنها به اعتقادشان است، همانطوری که بعد از سالها هنوز مردم ایران اسلامی در روز بیست و دوم بهمن عهد خود را با انقلاب اسلامی محکم می کنند.

حجت الاسلام قهری با توجه به نقش فتنه گران، خاطرنشان کرد: این فتنه از قبل برنامه ریزی شده بود که عوامل داخلی با اعتراض به انتخابات می خواستند  کشور را به چالش بیاندازند.

وی در ادامه افزود: سرکرده های این فتنه که خود زمانی دم از عمل به قانون می زدند برای پیش بردن اهداف دشمن قانون کشور را زیر پا گذاشته و به رای مرده هیچ احترامی نگذاشتند.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ملایر، گفت: حماسه و حضور مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی تمامی معادلات دشمن و فتنه گران داخلی را بهم ریخت.

وی در پایان افزود: وظیفه اصلی طلاب در جامعه اسلامی اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب و بصیرت افزایی جامعه البته با احترام به تمامی دیدگاه ها و روشن کردن حق و حقیقت است./979/303/ب2

ارسال نظرات