۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۰۵۹۸
استاد حوزه علمیه همدان:

حرکت ملت ایران در روز نهم دی ماه دفاع از حقیقت انقلاب و اسلام بود

حجت الاسلام صیادی با بیان این که حرکت ملت ایران در روز نهم دی ماه دفاع از حقیقت انقلاب و اسلام بود، گفت: حفاظت از اصل نظام، حفاظت از اسلام است.
صیادی
9 دی

حجت الاسلام اسد الله صیادی، استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در رابطه با حماسه نهم دی ماه 88، گفت: حرکت ملت ایران در روز نهم دی ماه دفاع از حقیقت انقلاب و اسلام  بود.

وی در رابطه با عمل فتنه گران در سال 88، گفت: نظام اسلامی متعلق به ملت ایران است و وابسته به هیچ جناحی نیست و باید قانون کشور را تمامی اقشار و گروه های سیاسی رعایت  کنند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره اعتراض فتنه گران در انتخابات سال 88، گفت: اگر کسی اعتراضی دارد باید از راه قانونی نظر خود را پیگیری کند و نباید برای این امر به دشمنان انقلاب متوسل شود.

وی در ادامه تصریح کرد: زیاده خواهی بعضی از افراد سبب زمینه سازی فتنه و حتی نابودی کشور در آن روزها شده بود و چه بسا تعدادی از افراد جامعه با نیرنگ دشمن گمراه شده بودند.

حجت الاسلام صیادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نشانگر یک حرکت عاشورایی است و حفاظت از اصل نظام، حفاظت از اسلام است، اگر چه برخی مسیؤولان کم کاری می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز نهم دی ماه، گفت: این روز یادآور حماسه مردم انقلابی ایران است و گرامیداشت این روز سبب جلوگیری از فتنه های احتمالی آینده می شود.

استاد حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره)، ابراز داشت: مردم خود این حماسه را خلق کردند و نشان دادند که پای نظام  و آرمان های اسلامی هر کاری می کنند و همچنین فتنه گران چهره واقعی خود را نشان دادند و از آگاه نبودن عده ای سوء استفاده کرده و آنها را گمراه کردند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تبیین و آگاهی دادن به جامعه، گفت: حوزه های علمیه باید اول نیروهای خود را برای تبیین و روشنگری آماده کنند و طلاب نیز بعد از کسب آمادگی لازم جهت بصیرت افزایی جامعه در این عرصه مهم گام نهند./979/302/ب2

ارسال نظرات