۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۷۲۸۲۷
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

تلاش‌های آیت الله هاشمی در استقرار جمهوری اسلامی، برای بسیاری از مبارزان سرمشق و الگو است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب و عموم وفاداران به انقلاب اسلامی تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب و عموم وفاداران به انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ (26 و 27 الرحمن) درگذشت همسنگر دیرین امام و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده آن مرحوم و عموم وفاداران به انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایشان در مسیر مبارزه با طاغوت و استقرار جمهوری اسلامی، برای بسیاری از مبارزان سرمشق و الگو بوده و هست.

چه اینکه پس از انقلاب نیز تا سال‌های متمادی منشأ خدمات و اقدامات مؤثری بودند و اکنون با کوله‌باری از این اعمال خدای خویش را ملاقات خواهد کرد.

 از خدای متعال رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و عموم خدمتگزارانِ روی در نقاب خاک کشیده نظام اسلامی خواستارم./873/102/ب2

 

 

ارسال نظرات