۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۶۷۸

حضور طلاب متخصص در جشنواره سینما انقلاب

به همت اداره اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طلاب متخصص رسانه ای در جشنواره سینما انقلاب شرکت می‌کنند.
جشنواره سینما انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بلاغ، حجت الاسلام سجاد شمس اللهی، سرگروه گروه «نگاه بان»، از حضور طلاب داوطلب و متخصص اداره اطلاع رسانی و فعالیتهای رسانهای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به جشنواره سینما انقلاب خبر داد.

شمس اللهی هدف از حضور در جشنواره سینما انقلاب را بیان دغدغه‌های فرهنگی و دغدغه های انقلاب در حوزه سینما دانست و گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «تحول درسینما و تلویزیون بدون اصلاح پایه های معرفتی علوم انسانی غربی امکان پذیرنیست»،  میتوان مطالبات ایشان از طلاب در این عرصه را لزوم تحول، اهتمام به علوم انسانی و اصلاح پایه های معرفتی علوم انسانی غربی دانست.

وی افزود: به همین منظور ۲۰ نفر از طلاب که در زمینه های مختلف همچون فیلم نامه نویسی، داستان نویسی، تولید فیلم ، شعر و کسانی که در هنر، توانایی دارند را جهت شرکت در اکران فیلم های جشنواره سینما انقلاب انتخاب کردیم.

سرگروه گروه «نگاه بان» اظهار داشت: جشنواره سینما انقلاب هرساله در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار می شود؛ که امسال ششمین جشنواره از تاریخ هجدهم تا بیست و هفتم بهمن ماه برگزار خواهد شد. مدت زمان این جشنواره هفت روز می باشد که شرکت کنندگان هرروز بعد از تماشای فیلم ها به نقد و بررسی پیرامون آثار می پردازند و این نقدها در دبیرخانه سینما انقلاب و گروه رسانه ای اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در اختتامیه جشنواره از فیلم برگزیده و نقد برتر تقدیر به عمل خواهد آمد و ما جهت آمادگی بیشتر طلاب، کارگاهی یک روزه در نظر گرفته ایم که قبل از اعزام به جشنواره برگزار خواهد شد./998/102/ب3

ارسال نظرات