۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۷۶۰
مسؤول گروه تبلیغی بچه های آسمان:

هنر و رسانه کارآمدترین ابزار تبلیغ نوین است

مسؤول گروه تبلیغی بچه های آسمان از هنر و رسانه به عنوان کارآمدترین ابزار تبلیغ نوین نام برد و گفت: تبلیغ نوین در کنار تبلیغ سنتی، می تواند تأثیر بسیاری بر انتقال مفاهیم دینی داشته باشد.
تبلیغ نوین

حجت الاسلام محمدحسین لطفی نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های این گروه تبلیغی اظهار کرد: گروه تبلیغی بچه های آسمان با هدف بازنشانی ارزش های انقلاب، سبک زندگی و معرفی هرچه بهتر آموزه های دین در قالب هنر و رسانه، بیش از 4 ماه کارخود را آغاز کرده است.

وی افزود: تهیه و تولید تیزر، مستند، فیلم کوتاه و آثار رسانه ای دیگر با محوریت سبک زندگی، ارزش های انقلاب، شهدا و دفاع مقدس و دیگر مسائل دینی از عمده فعالیت های این گروه تبلیغی است.

مسؤول گروه تبلیغی بچه های آسمان تصریح کرد: تیزر «دنیای من» که یک اثر 100 ثانیه ای با موضوع محیط زیست و شبکه های اجتماعی است یکی از آثار این گروه است و مستند کوتاه «برای تو» با محوریت زندگی روزانه پیرمردی گلاب گیر که کار خود را با نام و یاد خدا آغاز کرده و به دنبال کسب روزی حلال است از دیگر تولیدات ماست.

وی با اشاره به برخی دیگر از تولیدات رسانه ای این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: تیزر «قول» که تصویرگر مادر شهیدی است که تصور می کند فرزندش به دنبال گرفتن اجازه برای رفتن به جبهه آمده است اما در نهایت می بینید که بالای جنازه فرزندش ایستاده است، تیزر «دیدار» با موضوع نماز و تیزر «با هم» با موضوع سبک زندگی از دیگر تولیدات این گروه است.

حجت الاسلام لطفی نیا ابراز کرد: چند طرح دیگر تولیدی را در دستور کار خود قرار داده ایم که ساخت فیلم کوتاهی درباره اینترنت و شبکه های اجتماعی و مستندی درباره یکی از شاگردان شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، از مهم‌ترین برنامه های آینده ماست.

وی مشکلات مالی و بودجه اندک را از مشکلات تبلیغ نوین دانست و خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حمایت هایی انجام می دهد اما کافی نیست و طلاب و گروه هایی که قصد فعالیت در این عرصه را دارند باید با هزینه شخصی به تولید آثار بپردازند و بعداً به دنبال حمایت باشند که معمولاً به دلیل اینکه در بحث اقتصادی مشکلاتی وجود دارد، هزینه ها بر دوش آنها می ماند.

مسؤول گروه تبلیغی بچه های آسمان با مهم قلمداد کردن تأثیر هنر و رسانه بر زندگی اجتماعی اذعان کرد: در دنیای امروز نمی توان خانواده ای را یافت که تحت تأثیر تبلیغات هنری و رسانه ای قرار نداشته باشد و همین موضوع نیز اهمیت استفاده از این ابزارها را دوچندان کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن برنامه ریزی دقیقی برای بهره گیری از این ظرفیت عظیم هنری و رسانه ای انجام داده است و ما نیز باید با ورود به این حوزه، افزون بر اینکه عرصه را بر دشمن تنگ کنیم، از ظرفیت بالای هنر و رسانه به عنوان کارآمدترین سلاح و ابزار تبلیغی، برای ارتقای فرهنگ جامعه و تبلیغ و تبیین مفاهیم دینی استفاده کنیم./872/ت302/ی

ارسال نظرات