۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۷۸۸۹۰
مسؤول گروه تبلیغی مسافر:

تبلیغ رسانه ای اثرگذارترین روش تبلیغ است

مسؤول گروه تبلیغی مسافر با بیان اینکه تبلیغ رسانه ای اثرگذارترین روش تبلیغ است، بر استفاده از ابزار هنر و رسانه و بهره بردن از ظرفیت فضای مجازی در این عرصه تأکید کرد.
تبلیغ نوین

حجت الاسلام روح الله حاج اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف شکل گیری گروه تبلیغی مسافر، عنوان کرد: این گروه با هدف فعالیت تبلیغی در حوزه رسانه و با محوریت تولید رسانه ای مبتنی بر رسالت طلبگی، تشکیل شده و با تلاش جهادی دوستان توانسته ایم تولیدات خوبی داشته باشیم.

وی افزود: ما سعی کرده ایم در روش تبلیغی خود با توجه به فرصت و امکانات موجود، کار جدیدی را در قالب رسانه شروع کنیم که افزون بر تأثیرگذاری، معارف دینی را نیز در جامعه ترویج کند.

مسؤول گروه تبلیغی مسافر تصریح کرد: ساخت فیلم در قالب های مستند، فیلم کوتاه، داستانی بلند و نیز ساخت کلیپ و تیزر و تولید فیلم نامه و کارهای پژوهشی رسانه ای، از زمینه های فعالیتی این گروه تبلیغی است.

وی با اشاره به برخی تولیدات این گروه تبلیغی، خاطرنشان کرد: در حال آماده کردن نرم افزار بازی رایانه ای برای کودکان و نوجوانان هستیم که طرح آن آماده شده اما هنوز در مراحل ابتدایی تولید است، همچنین درگیر بحث تولید یک مسابقه سرگرمی برای تلویزیون هستیم که فیلم نامه، طرح و برنامه آن آماده شده است و در حال رایزنی با شبکه های سیما هستیم تا توسط یکی از آنها در نوبت پخش قرار گیرد.

حجت الاسلام حاج اسماعیلی افزود: از تولیدات دیگر این گروه می توان به ساخت چند قسمت از مجموعه مستندهای سفیران هدایت با محوریت تبلیغ طلاب و نیز همکاری با شبکه 4 سیما در ساخت برنامه آرا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

وی حضور در جشنواره های مختلف را از دیگر فعالیت های این گروه تبلیغی برشمرد و ابراز کرد: جشنواره مختلف مانند سینما حقیقت، عمار، اشراق، هنرهای آسمانی و دیگر جشنواره های ملی و بین المللی از جمله مکان هایی هستند که آثار تولید شده ما ارائه شده اند که بارها تولیدات دوستان گروه که فعال و خلاق در زمینه های تولید رسانه ای هستند، مورد تجلیل قرار گرفته است.

مسؤول گروه تبلیغی مسافر افزود: در بخش پژوهشی نیز کارهایی انجام داده ایم که به عنوان مثال می توان به طرح پژوهشی فرآیند تصفیه شهرک های صنعتی شکوهیه اشاره کرد که پژوهش کاملی پیرامون آن انجام شده و فیلم نامه تهیه شده و در مرحله ساخت فیلم است و نیز برای مسابقه نور باران و پژوهش درباره اعتیاد و پیشگیری از آن پژوهش های کاملی انجام شده و فیلم نامه آن آماده شده است.

وی استفاده از تولیدات رسانه ای در تبلیغ مفاهیم دینی را بسیار اثرگذار خواند و تصریح کرد: در حالی که ارتباطات و رسانه ها بر زندگی مردم سیطره پیدا کرده و شبکه های اجتماعی توانسته اند جای تلویزیون را در فرهنگ سازی بگیرند، باید از این ظرفیت برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کرد و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند:«اگر من رهبر نبودم، مسؤول فضای مجازی می شدم» باید با استفاده از این فرصت تبلیغی، بتوانیم رسالت طلبگی خود در عرصه تبلیغ نوین را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

 حجت الاسلام حاج اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: ورود رسانه و ارتباطات به زندگی مردم، باعث افزایش سطح آگاهی آنها شده است و ما باید با توجه به این موضوع، تبلیغ خود را به بهترین شکل ممکن با استفاده از ابزار هنر و رسانه و بهره بردن از ظرفیت فضای مجازی انجام دهیم./872/ت302/ی

ارسال نظرات