۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۶۵۰
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان نباید اسیر عنوان‌ها و القاب شوند

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی گفت: مسؤولان نباید اسیر عنوان‌ها و القاب شوند و خدای ناکرده میز ریاست آنها را مغرور سازد.
حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در نشست بصیرت‌افزایی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی، اظهار داشت: وظیفه مدیران و مسؤولان خدمت بی‌منت و دلسوزانه به مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

وی با بیان این‌که مسؤولیت تنها امانتی نزد مسؤولان برای خدمتگزاری به مردم است، خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید اسیر عنوان‌ها و القاب شوند و خدای ناکرده میز ریاست آنها را مغرور سازد بلکه باید متواضعانه در خدمت مردم بود؛ این انقلاب پیروز شد تا گرهی از مشکلات ملت باز شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با بیان این‌که دستاورهای انقلاب اسلامی ایران بسیار قابل توجه بوده و بایستی برای نسل‌ جوان جامعه به درستی تبیین شود، تصریح کرد: امروز به لطف خدا و تلاش‌های مسؤولانه و دلسوزانه مردم این مرز و بوم در همه عرصه‌ها ایران اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور در عرصه بهداشت و سلامت افزود: امروز به اذعان بسیاری از صاحب‌نظران و اهل فن، پیشرفت‌های پزشکی و دستیابی به فناوری‌های عرصه سلامت در کشور به وضوح قابل لمس است؛ در زمینه ارتقای شاخص‌های سلامت نیز پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که قبل از انقلاب پزشکان خارجی بسیاری در کشور فعالیت داشتند، گفت: زمانی برای تهیه یک سرنگ و داروی ساده عاجز و ناتوان بودیم، اما با تمهیدات مسؤولان نطام اسلامی و باور نیروهای داخلی و جوانان خلاق، اکنون در ایران بازار دارو ارزان‌تر از دیگر کشورها در دسترس است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدام دولت در اجرای طرح تحول سلامت و افزایش پوشش بیمه درمانی برای اقشار مختلف جامعه اظهار داشتک بیمه سلامت و همگانی مردم خدمتی بسیار ارزنده برای طبقات آسیب‌پذیر جامعه با بوده که حق دسترسی آسان و کم هزینه به خدمات سلامت را فراهم کرد.

وی با تأکید بر این‌که اجرای چنین طرح‌هایی نباید مقطعی بوده و یا به انحراف کشانده شود، تصریح کرد: موفقیت با همدلی، همراهی و مساعدت همه مسؤولان مربوطه محقق می شود؛ امروز اگر به دنبال مقابله با توطئه های دشمنان نظام هستیم، باید در عرصه های خدمتگزاری به مردم همت داشته باشیم./935/102/ب2

 

ارسال نظرات