۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۸۴۹
معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت تقویت بنیه دینی و اخلاقی جوانان و نوجوانان با حضور روحانیت در مدارس

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اساتید حوزه علمیه برای دانش آموزان، گفت: هر دانش آموز با آموزش می تواند به عنوان مبلغ احکام و مسائل دین، عمل کند.
حجت الاسلام مهدی محمدی فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: با توجه به اهمیت پرورش صحیح دانش آموزان و با همکاری آموزش و پرورش در زمینه برگزاری برنامه های تبلیغی برای دانش آموزان، حوزه علمیه طلاب و مبلغان را در راستای پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان و آشنایی آنها با احکام دین به مدارس اعزام می کند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار می شود، گفت: حضور مبلغان طرح هجرت و اساتید حوزه علمیه در مدارس به صورت منسجم و منظم در سطح استان برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: در ایام دهه فجر نیز کلاس هایی برای دانش آموزان جهت رفع شبهات آنها در مسائل دینی و اعتقادی برگزار شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: خوشبختانه برگزاری این کلاسها با استقبال خوبی از سوی مسؤولان مدارس و دانش آموزان رو به رو شده است.

حجت الاسلام محمدی فر بیان داشت: با توجه به این استقبال خوب و گسترده، حضور طلاب و اساتید در مدارس آموزش و پرورش استان تداوم خواهد داشت و این برنامه با نظم خاصی برگزار می شود.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: طلاب از این فرصت در جهت تقویت بنیه دینی و اخلاقی جوانان و نوجوانان استفاده کرده و آنها را به سمت حوزه های علمیه و تحصیل علوم دین تشویق می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: دانش آموزان با برگزاری این کلاسها ارتباطی مناسب با طلاب و روحانیان برقرار کرده و هر دانش آموز می تواند به عنوان یک مبلغ مسائل و احکام دین، عمل کند./857/303/ب2

ارسال نظرات