۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۸۰۸۶۹
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی بیان با هدف ارتقای سطح علمی طلاب

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی طرح ملی بیان در دو مرحله با هدف ارتقای سطح علمی طلاب برای نقش آفرینی در عرصه تبلیغی خبر داد و گفت: در این دوره 50 نفر از طلاب خواهر استان حضور دارند.
خواهران طلبه

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طرح ملی بیان در دو مرحله، بیان داشت: این دوره با حضور اساتید حوزه و دانشگاه قم در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شرکت 50 نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان در سطح دو و سه، افزود: مرحله مقدماتی این دوره با حضور حجت الاسلام خندان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه دوره دوم طرح آموزشی ملی بیان هم اکنون در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد در حال برگزاری است، بیان داشت: در این کلاس مباحث مربوط به شیوه ها و روشهای دعوت به نماز بر اساس روایات عنوان می شود.

وی با بیان اینکه بهترین روش دعوت به نماز روش عملی است، خاطرنشان کرد: بهترین شیوه دعوت به نماز عمل به دستورات الهی است که در این دوره ها مورد تأکید قرار می گیرد.

عزیزی با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقای سطح علمی و تبلیغی طلاب و موفقیت در عرصه تبلیغ، بیان داشت: شرکت در دوره های آموزشی مقدمه ای جهت پیگیری و حل مسائل مورد نیاز جامعه است.

وی با بیان ایتکه مردم با چشم خود دین را از طلاب علوم دینی می آموزند، اظهار داشت: طلاب با فراگیری این علوم و تقویت سطح علمی خویش باید در جهت پاسخگویی به نیازهای مردم و جامعه اقدام کنند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم دوره آموزشی طرح ملی بیان با حضور حجت الاسلام آرزومندی مباحث مربوط به نمازشناسی، آثار و اسرار نماز برای طلاب ارائه می شود.

عزیزی هدف از برگزاری این دوره ها را تربیت مربیان و اساتید متخصص در زمینه نماز و شیوه های دعوت به نماز کودک، نوجوان و خانواده عنوان کرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات