۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۴۵۲
نماینده شیخ عیسی قاسم در گفت و گو با رسا؛

رویکرد فعلی انقلاب بحرین اقدام مسلحانه نیست/ آل‌خلیفه از سرنوشت شاه ایران عبرت بگیرد

روحانی بحرینی با اشاره به اصرار مردم برای تحقق خواسته هایشان، تاکید کرد که موضع فعلی شیخ عیسی قاسم ادامه تظاهرات مسالمت آمیز است.
حجت الاسلام عبدالله دقاق

شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در قم در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به جنایت های آل خلیفه و سرکوب ملت بحرین گفت: همه ظالمان در ابتدا خواسته های مشروع مردم را نمی پذیرند اما در ادامه مجبور به اذعان می شوند و  در نهایت سرنوشت شان سرنگونی است. 

وی افزود: ملت بحرین هرگز متوقف نمی شود. این ملت خون های بسیاری را در راه آزادی و کرامت خود عطا کرده است و تا پیروزی نهایی از پا نمی نشیند.

استراتژی کنونی انقلاب بحرین اعتراضات مسالمت آمیز است
این عالم بحرینی با تاکید بر حمایت آزادگان مسلمان و غیرمسلمان از ملت بحرین، گفت: روز به روز شاهد همبستگی بیشتر با انقلاب بحرین هستیم. از آن جهت که اقدامات رژیم منامه و مقاومت ملت، حقانیت این انقلاب را به همه اثبات کرده است.

حجت الاسلام دقاق در پاسخ به سوالی در رابطه با احتمال توسل ملت بحرین به مبارزه مسلحانه با آل خلیفه، گفت: برخی جریان ها به دنبال گام برداشتن در این راستا هستند، ما نه آنها را متهم کرده و نه از این کار منع می کنیم اما آنچه برای ما اهمیت داد موضع گیری رهبر انقلاب بحرین شیخ عیسی قاسم است. ایشان تنها کسی است که استراتژی انقلاب را برای ما مشخص می کند.

مدیر حوزه های علمیه بحرینی ها در قم افزود: جایگاه شیخ عیسی قاسم به عنوان رهبر از سوی اغلب گروه های معارض پذیرفته شده است. مادامی که ایشان معتقد به اعتراضات مسالمت آمیز باشد، خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین ادامه پیدا می کند.

وی سرنگونی شاه ایران را سرنوشت حتمی حاکمانی دانست که به مقابله با مردم می پردازند. حجت الاسلام دقاق تصریح کرد: ما در مدت اخیر شاهد اعدام، سرکوب و جنایتگری بودیم. آل خلیفه هم هر روز میزان خشونت را افزایش می دهد اما تنها پیامد این اقدام عزم مستحکم تر ملت بحرین بوده است.

اتحاد ملت بحرین بزرگ ترین سلاح انقلاب است
این معاض بحرینی خاطرنشان کرد: حاکمیت همچنان در حال آزمون و خطا است. تا دیروز دست وزارت کشور را برای سرکوب باز گذاشته بود، امروز هم به دستگاه امنیت ملی اجازه سرکوب را داده است. ملت بحرین در ادامه نشان خواهد داد که برخورد نظامی و امنیتی با خواسته های مشروعشان محتوم به شکست است.

حجت الاسلام دقاق خیزش مسالمت آمیز ملت بحرین را خنجری در قلب آل خلیقه توصیف و تصریح کرد: با توجه به اینکه رژیم رویکرد عقلانی ندارد نمی توان اقدامات آن را پیش بینی کرد. مشخصا تاکنون رژیم و ملت بحرین هر دو بر موضع خود اصرار ورزیده اند.

وی ادامه داد: ملت بحرین توانایی این را دارد که با همین انقلاب مسالمت آمیز و غیرنظامی بتواند کاخ های ظالمان در بحرین را بلرزاند. این انقلاب با رویکرد کنونی خود در آینده به لگویی برای ملت های حاشیه خلیج فارس تبدیل می شود.

نماینده شیخ عیسی قاسم موضع متحد ملت بحرین را قوی ترین سلاح انقلاب دانست و گفت: اگر آل خلیفه با ملت بحرین همکاری نکند و درصدد محقق کردن خواسته های آن بر نیاید بی شک جز زباله دان تاریخ جایی را نمی توان برای آن متصور بود./983/ب914/ک

ارسال نظرات