۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۸۱۵۴۷
رییس کمیسیون قرآن و عترت مجلس:

واکسینه کردن جامعه در برابر نفوذ دشمن جز در پناه قرآن و عترت میسر نمی شود

حجت الاسلام پژمانفر گفت: واکسینه کردن جامعه، خانواده و زیر ساخت های فرهنگی یکی از اقدامات اساسی برای توطئه های دشمنان در فضاهای مجازی و غیر مجازی است و این مهم جز در پناه قرآن و عترت میسر نمی شود.
پژمانفر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در آزمون پنجمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن خراسان رضوی با اشاره به اینکه حافظان افسران و سربازان معنوی در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هستند، گفت: حفظ قرآن تنها برای فرد نیست بلکه هر حافظ قرآن باری به دوش دارد و به عنوان یک امدادگر وظیفه اش امداد رسانی در جهت قرآنی کردن جامعه است.

رییس کمیسیون قرآن و عترت مجلس در ادامه با اشاره به حدیث ثقلین، تنها راه نجات جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی را پناه بردن به قرآن و اهل بیت برشمرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص خطرات نفوذ دشمن گفت: واکسینه کردن جامعه، خانواده و زیر ساخت های فرهنگی یکی از اقدامات اساسی برای زهرهای دشمنان در فضاهای مجازی و غیر مجازی است و این مهم جز در پناه قرآن و عترت میسر نمی شود.

حجت الاسلام پژمانفر ابراز کرد: با تقسیم کار بین دستگاهها امید است منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ده میلیونی حافظان قرآن کریم محقق شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اینکه خراسان رضوی در ظل عنایات امام هشتم(ع) موفق به کسب رتبه اول در سی و نهمین دوره مسابقات شده است، بیان کرد: امید است در خصوص تربیت حافظان قرآن کریم رتبه اول در کشور و جهان را از استان داشته باشیم./930/101/ب1

ارسال نظرات