۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۱۹۷۷

نفرات برتر جشنواره ورزشی طلاب کشور معرفی شدند+اسامی

جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب در تهران  افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب در تهران

حجت الاسلام ناصر عربیان دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری این جشنواره در 4 رشته ورزشی و 12 ماده، اظهار کرد: این جشنواره با حضور بیش از 400 طلبه ورزشکار و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 27 و 28 بهمن ماه برگزار شد.

وی افزود: در رشته تفنگ بادی محمدچاووشی از قم، حسن ناصری از اصفهان و علی موسی پور از خراسان رضوی، حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در رشته تپانچه نیز شعبانی مطلق از زنجان، امین اله آوند از فارس رتبه های اول و دوم و رضا مصطفی پور از اصفهان و محمود فیلی از ایلام رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

حجت الاسلام ناصر عربیان عنوان کرد: در رشته شنا و در ماده کرال پشت علی باغستانی از یزد، امیرحسین محمدی از کرمانشاه و محمد دارابی از قم، در ماده قورباغه صابر جعفری از همدان، کاظم برغندی از قم و علی ادیب از خراسان رضوی و در ماده آزاد نیز سعید قاسمی از زنجان، امیرحسین اکبری از اصفهان و محمدعلی شمس از قم رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به نفرات برتر رشته های رزمی، ابراز کرد: در رشته جودو و در وزن منفی 60کیلوگرم محمدعلی عسکرزاده از فارس، محمد بشارت از گلستان و حمیدرضا کیخواه از سیستان و بلوچستان نفرات اول تا سوم شدند و در وزن منفی 63 کیلوگرم، حمیدرضا جهانگیری از همدان اول، مصطفی تیموری از سمنان دوم، مهدی ایوبی از خراسان رضوی و مهران عدل پور از گیلان رتبه سوم مشترک را به دست آوردند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم افزود: در وزن منفی 66 کیلوگرم عباس رستمی از البرز، عباس نکایی از گلستان حائز رتبه های اول و دوم شدند و ابراهیم نصیری از خراسان شمالی و محمدرضا افکاری از یزد به طور مشترک سوم شدند و در وزن منفی 73 کیلوگرم نیز علی صدارت از البرز، اسماعیل برما از خراسان شمالی اول و دوم و سیدمحمدهاشمی از اردبیل و عرفان مددی از  گیلان مشترکاً سوم شدند.

حجت الاسلام عربیان با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو در سه وزن، خاطرنشان کرد: در وزن منفی 58 کیلوگرم، مهدی غلامی از قم اول، علی ضیا از فارس دوم و مهدی محمدی از گلستان و مهدی مشتاقی از سیستان و بلوچستان رتبه سوم مشترک را کسب کردند و در وزن منفی 68 کیلوگرم علی عبدی راد از اردبیل، میکائیل قریشی جویباری از مازندران اول و دوم شدند و جبار عبدی از کرمانشاه و سعید منصوری از ایلام به صورت مشترک سوم شدند و نیز در وزن منفی 74 کیلوگرم  اسماعیل عباسی از قم و محمد ارجی از همدان حائز رتبه های اول و دوم شدند و حمید خورشیدی از کرمان و سعید محمودی از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

وی با اشاره به نتایج تیمی استان های شرکت کننده در این دوره از جشنواره ابراز کرد: تیم قم با کسب 55 امتیاز مقام قهرمانی را به دست آورد و استان های همدان با 36 و اصفهان با 33 امتیاز رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم تأکید کرد: استقبال طلاب از این دوره از جشنواره بسیار عالی بوده است و بیش از 5000 نفر از طلاب در سراسر کشور در زمان های مختلف در سوم خرداد، دهه فجر، هفته دفاع مقدس و دیگر مسابقات شرکت کرده اند و 400نفر از برگزیدگان این مسابقات در این دوره از جشنواره شرکت کردند که در پایان نفرات اول تا سوم جوایزی به ارزش 300، 250 و 200 هزار تومان دریافت کردند.

حجت الاسلام  عربیان در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره فرهنگی ورزشی از کتاب های ویژه کار مبلغین کاروان های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی، اقشار و محلات، زیارتگاه ها و اردوگاه ها و نیز از یک جلد کتاب ویژه خواهران مبلغه رونمایی شد./872/ت302/ج

ارسال نظرات